Project-CARS-3
یحیی رحیمی

بازی Project CARS 3 معرفی شد: عرضه همین امسال

یحیی رحیمی 15 خرداد 1399 بدون دیدگاه
582 بازدید

سه سال پس از انتشار بازی Project CARS 2 حالا استودیو Slightly Mad Studios دست به معرفی بازی Project CARS 3 زده است. این فرانچایز یکی از بهترین شبیه سازهای چند سال اخیر رقابت های اتومبیل رانی را ارایه کرده است و به نظر می رسد که توسعه دهندگان نقاط ضعف بازی را پیدا کرده اند و این تابستان می خواهند دوباره به دنبال بلندپروازی بروند.

از جمله بزرگ ترین تغییرات این بازی می توان به بخش Career اشاره کرد که طرفداران زیادی هم دارد. این دفعه در طول 10 کلاس از اتومبیل های مختلف پیشرفت خواهید کرد و هر چه پیش بروید، میزان XP بیشتری دریافت خواهید کرد و همچنین بخش های مختلف و رقابت های تازه ای برای شما باز می شود. جالب است که اگر به رقابتی رسیدید و مایل به شرکت در آن نبودید، می توانید با پرداخت پولی که داخل بازی به دست می آورید، از آن رد شوید. این طور دیگر مجبور به تجربه رقابت های خسته کننده نیز نخواهید بود.

توسعه دهنده تمرکز زیادی روی ارتقا و شخصی سازی داشته است. این بخشی است که مدت هاست در این سری بازی غایب است و خوشحالیم که حضور آن را می بینیم. قبلا می توانستیم عملکرد خودرو را بهبود بخشیم اما حالا توانایی تغییرات رادیکال مانند تغییر کلی موتور، سیستم تعلیق و رنگ و قیافه خود را هم داریم. هر چند که این ویژگی یک الزام در بازی های رقابتی است، تازه راهش را به این عنوان باز کرده است.

استودیو به دنبال القای حس پیشرفت در بازی Project CARS 3 است. به نوعی که شما در هر کدام از بخش های بازی فعالیت کنید، حس کنید که مداوم در حال جلو زدن هستید. برای دریافت جوایز نیز لازم نیست حتما اول شوید اما به دست آوردن مقام های اول می تواند روند پیشرفت شما را تقویت کند. بخش مولتی پلیر که یکی از قسمت های مهم این سری بوده است، حالا تغییرات خوبی دریافت کرده است.

در بخش Quick Play می توانید سریعا وارد یک مسابقه شوید و این کار نیز با مقایسه توانایی شما با حریف انجام می شود. بخش Custom Lobby نیز یک تجربه سندباکس ارایه می دهد که به شما اجازه می دهد تا قوانین را تغییر دهید و مسابقه ای که مایل هستید را بسازید. استودیو قول تغییراتی در زمینه پایداری و اتصال به سرورها نیز داده است و جالب است که می توانید اتومبیل دوستتان را هم قرض بگیرید و با استفاده از آن مسابقات را طی کنید.

در بخش Rivals هم یک ساختار جدید را خواهید دید. Slightly Mad هر بار یک سری مسابقات و چالش های روزانه را آماده می کند و در این بخش می
گنجاند. نزدیک شدن به صدر چارت می تواند جوایز خوبی برای بازیکن به ارمغان آورد. پیست های مسابقه تازه ای معرفی شده اند و از جمله آن‌ها می توان به خیابان های شانگهای و پیست های سائوپائولو اشاره کرد.

بازی Project CARS 3 در تابستان منتشر می شود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.