Project Cars 3
یحیی رحیمی

خبری از Ray-Tracing و کراس پلی در بازی Project CARS 3 نخواهد بود

یحیی رحیمی 30 مرداد 1399 بدون دیدگاه
486 بازدید

مدیر بازاریابی استودیو Slightly Mad Studios به نام یوسف بارون در گفتگو با Wccftech از ویژگی های بازی Project CARS 3 و عدم وجود قابلیت Ray-Tracing و کراس پلی در نسخه پی سی بازی خبر داده است. چند روز پیش هم شاهد دریافت خبر مشابهی در مورد بازی FIFA 21 بودیم.

یوسف بارون در این مورد گفته است:

ری ترسینگ، یک ابزار توسعه جدید و شگفت انگیز است. اینکه می بینیم نور و رنگ به واقعیت نزدیک شده اند بسیار هیجان انگیز است. در مورد بازی Project CARS 3 باید بگویم ما هنوز نسل فعلی کنسول ها را هدف قرار داده ایم و فناوری ره گیری پرتو فعلا در برنامه ما قرار ندارد. به جای آن به دنبال ارایه 60 فریم در ثانیه روی تمامی پلتفرم ها هستیم تا تجربه رانندگی بهتری به بازیکن ارایه شود و البته باید دقت کرد که کنسول های پلی استیشن و اکس باکس فعلی آماده ری ترسینگ نیستند.

برای افرادی که از ویژگی Ray-Tracing خبر ندارند باید گفت این ویژگی قادر به پخش نور به صورت کاملا واقعی است. برای نمونه نور می تواند روی هر سطح به نوعی بتابد و دیگر کل فضا به صورت یکپارچه نورپردازی نمی شود. این ویژگی سطح رئالیسم بازی های ویدیویی را به اوج خود می رساند و قرار است در بازی های جدید همچون Cyberpunk 2077 و Dying Light 2 اضافه شود. تعدادی از بازی های فعلی هم از چنین ویژگی پشتیبانی می کنند.

نکته دیگر در مورد قابلیت کراس پلی و اتصال کاربران مختلف به همدیگر بود:

واقعا منتظر عرضه PS5 و Series X هستیم تا این ویژگی ها را در بهترین وجه ممکن ببنیم فعلا نمی توانیم چنین کاری را به بهترین شیوه انجام دهیم. . اینکه قدرت پردازی بیشتری در اختیار ما باشد، باعث نزدیک شدن سطح شبیه سازی ما به واقعیت خواهد شد و افزودن جزئیات بیشتر باعث کاهش میزان رزولوشن و فریم ریت نخواهد شد.

بازی Project CARS 3 روز 28 اوت میلادی منتشر می شود. فعلا نسخه ارتقا یافته و مخصوص کنسول های آینده معرفی نشده است.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.