Call of Duty Modern Warfare
یحیی رحیمی

فصل چهارم بازی Modern Warfare روز 14 خرداد شروع می شود: بازگشت کاپیتان

یحیی رحیمی 8 خرداد 1399 بدون دیدگاه
600 بازدید

شایعات در مورد نسخه 2020 بازی Call of Duty در گردش است و احتمالا در هفته های آینده شاهد معرفی این بازی جدید خواهیم بود. تا آن زمان باید به بازی Modern Warfare فکر کنیم. فصل سوم بازی آخرین روزهایش را آغاز کرده است و فصل تازه ای در شرف شروع است. فصل چهارم بازی با برگشت شخصیت مهمی به بازی همراه خواهد بود.

فصل تازه بازی Call of Duty Modern Warfare ماه آینده میلادی شروع می شود. چند روز پیش نیز خود استودیو تیزرهایی از این فصل تازه را منتشر کرده بود و فهمیدیم که شاهد بازگشت شخصیت مهمی هستیم. حالا می دانیم که بازگشت کاپیتان پرایس به بازی قطعی است. او یکی از شخصیت های برجسته سری بازی ندای وظیفه است و در نسخه های مدرن وارفر حضور گرمی داشته است. اگر چه او در بخش داستانی حاضر بود اما برگشت او در بخش مولتی پلیر می تواند خبر خوبی برای همه باشد.

در حال حاضر اطلاعاتی از بتل پس و محتوای فصل چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare در دسترس نیست و احتمالا در هفته آینده آن‌ها را دریافت خواهیم کرد. فصل جدید Warzone نیز همان 14 خرداد شروع می شود و باید دید این فصل جدید چه برای ما خواهد داشت. توسعه دهندگان قول داده اند که برای مدت طولانی از بخش بتل رویال وارزون پشتیبانی کنند و به این زودی ها شاهد پایان یافتن روند انتشار آپدیت های تازه نخواهیم بود.

همین چند روز پیش نیز جزئیات آپدیت تازه بازی منتشر شد که می توانید از اینجا در مورد آن بیشتر بدانید. به تازگی آپدیت نسخه 1.21 بازی نیز منتشر شده است که بخش های تازه ای را اضافه کرده است. از جمله آن‌ها می توان به یک نقشه جدید اشاره کرد و همچنین تغییراتی نیز در بخش وارزون ایجاد شده است که می توانید اینجا بیشتر در موردش بخوانید.

فصل چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare روز 14 خرداد یا 3 ژوئن میلادی شروع می شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.