Black OPs 4
یحیی رحیمی

Call of Duty: Black Ops 4 قرار بود یک بخش داستانی 2v2 چند نفره داشته باشد!

یحیی رحیمی 6 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,254 بازدید

سال پیش بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد و این اولین ندای وظیفه ای بود که بخش داستانی و تک نفره نداشت. به تازگی اطلاعاتی از روند توسعه بازی منتشر شده است که در نوع خودش جالب و جذاب است. در ابتدا قرار بر این بوده است که بازی دارای حالت داستانی باشد و این موضوع در هنگام توسعه بازی کنار گذاشته شده است و به طور کامل لغو شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده، Black Ops 4 قرار بود که بخش داستانی خلاقانه ای داشته باشد و داستان به گونه ای باشد که تمرکز خاصی روی مولتی پلیر کند. برای نمونه داستان به صورت 2v2 نقل شود و گروهی پیش برود. این یعنی اینکه که دو بازیکن دیگر نیز برای رسیدن به اهداف مرحله کنار گروه شما تلاش کنند و تقریبا داستان نیز به حالت رقابتی پیش برود.

یکی از مثال هایی که در گزارش به کار رفته است این است که یکی از تیم ها برای زنده نگه داشتن یک ژورنالیست تلاش می کنند و این در حالی است که تیم دیگر برای کشتن این فرد. در ادامه گزارش آمده است که توسعه این بخش تا زمان تعطیلات زمستانی پیش می رفت و بعد از آن بود که توسعه بخش داستانی کنار گذاشته شد و دلیل آن نیز ایجاد یک بخش داستانی کلاسیک بود که البته این نیز بعدا لغو شد.

البته آن زمان بازی های بتل رویال نیز فوق العاده روی بورس بودند و طرفداران بسیار زیادی داشتند و همین باعث شد که کمپانی Activision تصمیم به ساخت حالت Blackout کنند و آن را جایگزین داستان کند که البته در نوع خودش نیز موفق بود. قرار است که بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای بخش داستانی خوبی باشد و همچنین حالت بتل رویال نیز در این بازی حاضر نیست.

Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.