Call of Duty Captain Price
یحیی رحیمی

بازگشت کاپیتان پرایس در فصل چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare

یحیی رحیمی 2 خرداد 1399 بدون دیدگاه
2,492 بازدید

به نظر بعد از زنده کرده Alex و برگشت او به دنیای بازی Call of Duty Modern Warfare، این دفعه نوبت به کاپیتان پرایس رسیده است تا به عنوان یک اپراتور جدید در بازی خودش را نشان دهد.

حساب رسمی یوتوب بازی Call of Duty به تازگی یک ویدیو جدید آپلود کرده است که نشان از یک مکالمه رمزنگاری شده میان دو ارتش در مورد ترور کردن کاپیتان پرایس دارد. هر چند که تریلر چندان اطلاعاتی در مورد بازگشت کاپیتان پرایس مشخص نمی کند اما این تریلر قطعا نشان از بازگشت این شخصیت افسانه ای در فصل چهارم بازی دارد.

استودیو Infinity Ward با انتشار فصل های مختلفی برای بازی Call of Duty Modern Warfare در تلاش است تا محتوا، چالش ها و اپراتورهای تازه ای را کنار نقشه های جدید اضافه کند. کاپیتان پرایس در بخش داستانی بازی حضور گرمی دارد اما به عنوان یک اپراتور در قسمت آنلاین حاضر نیست و اضافه شدن او می تواند برای طرفداران بازی بسیار هیجان انگیز باشد.

همین چند روز پیش نیز جزئیات آپدیت تازه بازی منتشر شد که می توانید از اینجا در مورد آن بیشتر بدانید. در مورد فصل چهارم بازی باید گفت که احتمالا در ماه ژوئن میلادی شاهد انتشار آن خواهیم بود و فعلا باید منتظر خبرهای بیشتری در مورد آن باشیم.

با شروع فصل دوم بازی، بخش Warzone نیز اضافه شد که باعث کشاندن 60 میلیون نفر به سمت فرانچایز شد. این بازی اگر چه با وجود هکرها دست و پنجه نرم می کند اما توسعه دهندگان تلاش خوبی در زمینه مسدودسازی هکرها داشته اند. به هر حال استودیو برنامه های زیادی برای این بازی دارد و به دنبال تبدیل آن به یک فرانچایز چند ساله است.

همچنین خبرهایی از ریبوت سری Black Ops هم منتشر شده است و ممکن است که اسم نسخه بعدی بازی، Call of Duty: Black Ops Cold War باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.