Detroit Become Human
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی های Detroit: Become Human و Heavy Rain روی استیم مشخص شد

یحیی رحیمی 6 خرداد 1399 بدون دیدگاه
489 بازدید

چند هفته پیش شایعه ای مبتنی بر انتشار بازی های Detroit: Become Human، Beyond: Two Souls و Heavy Rain روی استیم مشخص شد. این بازی ها که بهترین کارهای استودیو Quantic Dream هستند سال پیش از انحصاری سونی خارج شدند و همین باعث شد که این بازی ها روی فروشگاه Epic Games Store منتشر شود. به نظر می رسد که قرارداد میان اپیک و استودیو به پایان خود رسیده است و به همین دلیل صفحه این بازی ها روی فروشگاه استیم آنلاین شده است و حالا تاریخ انتشار رسمی آن‌ها را نیز می دانیم.

استودیو کوانتیک دریم قبل از عرضه بازی هایش برای PC همکاری نزدیکی با سونی داشت و دیوید کیج به این نتیجه رسید که با تغییر ناشر بازی ها، موفقیت بیشتری به دست خواهد آورد و این طور بود که استودیو از حالت انحصاری بیرون آمد. اگر چه این استودیو همیشه بازی های درجه یک تولید نکرده است اما باید آن‌ها را به دلیل تلاش و خلاقیتی که به خرج می دهند تحسین کرد.

با عرضه بازی های Detroit: Become Human و Heavy Rain روی فروشگاه استیم، افراد بیشتری می توانند این بازی ها را تجربه کنند. همه می دانیم که استیم کاربران بسیار زیادی دارد و هر هفته نیز رکورد کاربران خود را می شکند. اگر دنبال تاریخ انتشار هستید باید گفت که هر سه بازی روز 18 ژوئن میلادی یا 29 خرداد 1399 روی استیم منتشر خواهند شد.

مدیر عامل استودیو همچنین از برنامه های هیجان انگیزی برای سال 2020 خبر داده است و شایعات نیز حاکی از وجود یک بازی جدید دارد. هر چند که فاصله انتشار بازی های این استودیو کمتر از 5 سال نبوده است، ممکن است به دست آوردن حق انتشار بازی ها از سونی، باعث تسریع در روند توسعه بازی های جدید شده باشد. از اینجا هم می توانید سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Detroit Become Human را ببینید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.