بازی Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 Remake تونی هاک
محمد صادق شجاعی

قرار بود بازی Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 Remake ساخته شود

محمد صادق شجاعی 1 تیر 1401 بدون دیدگاه
205 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، تونی هاک تایید کرده که پیش از ادغام استودیو Vicarious Visions با شرکت Blizzard برنامه‌هایی برای ساخت نسخه ریمیک سری پرو اسکیتر در قالب بازی Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 Remake وجود داشته است.

پس از انتشار بازی Pro Skater 5، سری Tony Hawk’s Pro Skater برای سال‌ها فراموش و اثر تازه‌ای از آن منتشر نشد؛ با این وجود این امر در سال 2020 تغییر کرد. در این سال استودیو Vicarious Visions با همکاری شرکت Activision اقدام به انتشار نسخه ریمستر دو اثر اول سری تونی هاک در قالب بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 کردند. حال تونی هاک تایید کرده است که سازندگان اثر مذکور به دلیل موفقیت‌های آن، قصد داشتند نسخه ریمیک بازی Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 را نیز بسازند. اما این برنامه‌ها به دلیل تصمیم شرکت اکتیویژن مبنی بر ادغام استودیو Vicarious Visions با شرکت بلیزارد متوقف شده است.

اندی جنتایل، طراح سابق استودیو Neversoft که در تیم تولید بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 نیز به عنوان طراح ارشد حضور داشته، به‌تازگی یک استریم زنده را در پلتفرم Twitch با حضور  تونی هاک، اسطوره ورزش اسکیت برد، برگزار کرد. در این استریم تونی هاک توضیحاتی در مورد برنامه‌های ساخت بازی Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 Remake ارائه کرد.

وی در این مورد گفته است: «ساخت این بازی جزو برنامه‌های ما بود. حتی تا روز انتشار بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 هم می‌خواستیم بازی Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 Remake را بسازیم. اما بعدا استودیو Vicarious Visions به نوعی ادغام شد و سپس آن‌ها به دنبال استخدام دیگر بازی‌سازها رفتند و همه چیز تمام شد».

با استناد به گفته‌های تونی هاک، شرکت اکتیویژن از ساخت بازی‌های بیشتر از سری Tony Hawk’s Pro Skater استقبال نکرد؛ به همین دلیل پروژه از حد پیشنهاد جلوتر نرفت. او در این مورد توضیح داده است: «حقیقت این است که شرکت اکتیویژن در تلاش بود استودیویی را برای ساخت بازی Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 Remake پیدا کند. اما آن‌ها به هیچ استودیویی مثل Vicarious Visions اعتماد نداشتند. به این واسطه ایده‌هایی را از دیگر استودیو‌ها با این عنوان که چگونه یک بازی سری THPS می‌سازید، دریافت کردند. اما آن‌ها از ایده‌های دریافت شده راضی نبودند و روند ساخت تمام شد».

بازی Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 Remake تونی هاک

بازی Tony Hawk’s Pro Skater مشهورترین شبیه‌ساز اسکیت برد است

در پایان تونی هاک گفته است: «ای کاش راهی برای بازگشت سری پرو اسکیتر وجود داشت. کسی چه می‌داند شاید روزی که از اتفاقات مختلف گذر کردیم و شرایط بهبود پیدا کرد، ما توانستیم بازی جدیدی منتشر کنیم. هیچ‌چیز غیر‌ممکن نیست. هرگز تصور نمی‌کردم که بعد از 20 سال بتوانیم بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 را منتشر کنیم».

در ماه ژانویه سال 2021 و تنها چند ماه پس از انتشار نسخه ریمستر دو بازی اول سری پرو اسکیتر، شرکت اکتیویژن از ادغام استودیو Vicarious Visions با شرکت بلیزارد خبر دارد. به این واسطه استودیو مذکور با حدود 200 نفر پرسنل، به زیر‌مجموعه شرکت Blizzard تبدیل شده و دیگر روی هیچ اثری به عنوان سازنده اصلی فعالیت نخواهد کرد. استودیو Vicarious Visions در سال 1990 تاسیس شد و در سال 2005 شرکت Activision مالکیت آن را در اختیار گرفت.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 که میانگین امتیاز 88 را روی پلتفرم‌های مختلف به دست آورده، به واسطه عملکرد عالی در بخش‌های گرافیک، شخصیت‌ها، گیم پلی و موسیقی متن مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین فروش یک میلیون نسخه در دو هفته اول انتشار نشان از استقبال بازیکنان از این اثر دارد.

نظر شما در مورد عدم ساخت بازی Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 Remake چیست؟ به نظر شما در صورت انتشار این اثر، عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.