xbox ps5
یحیی رحیمی

صحبت های توسعه دهنده Bayonetta در مورد کنسول های جدید: هر دو مثل هم هستند!

یحیی رحیمی 5 خرداد 1399 بدون دیدگاه
877 بازدید

مدیر استودیو Platinum Games و توسعه دهنده بازی Bayonetta، آتسوشی اینابا، سال گذشته در مورد کنسول های نسل جدید سونی و مایکروسافت گفته بود که پیشرفت چندانی را شاهد نیستیم و همین نظرات باعث واکنش شدید طرفداران شده بود. حالا اینابا توضیحات بیشتری را در این مورد منتشر کرده است.

اینابا گفته است که او از عرضه کنسول های Xbox Series X و PlayStation 5 هیجان زیادی دارد و این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا بازی های بهتری را تولید کنند اما از نظر او پیشرفت زیادی را نسبت به نسل پیشین شاهد نیستیم و به نوعی نسل فعلی چندان دراماتیک و عظیم نیست.

Atsushi-Inabaاگر به دوره ای که از Super Nintendo وارد PlayStation شدیم نگاه کنید، می بینید که ما از گرافیک پیکسلی به پولیگان های سه بعدی رسیدیم. هیچ کس نمی توانست فکر آن را بکند. وقتی این کنسول بیرون آمد همه غافل گیر و میخکوب شدند. کسی برای چنین چیزی آماده نبود و همه چیز کاملا تازه بود. من فکر می کنم که چنین چیزی را برای نسل های اخیر کنسول ها نیز داشته ایم و خوشحالم که فناوری پیشرفته تری برای کار روی بازی هایمان داریم اما نسل جدید به هیچ ما را غافل گیر نکرده است و فاصله زیادی هم تا نسل قبلی ندارد. حالا که معرفی کنسول های جدید را می بینم، برای چند لحظه می گویم که « چه جالب!» بعد از آن پی تماشای یک سریال از نتفلیکس می روم.

اینابا البته عرضه کنسول های Xbox Series X و PlayStation 5 را برای صنعت بازی های ویدیویی بزرگ خطاب کرده است و اینکه هنوز باید اطلاعات بیشتری در مورد این کنسول ها دریافت کرد:

من فعلا چیز خاصی از کنسول های نسل آینده ندیده ایم و فکر می کنم که کیفیتی داخل آن‌ها باشد که باعث شود همه چیز تغییر یابد شاید آن زمان من میخ کوب آن‌ها شوم. من حالا همه چیز در مورد این سخت افزار تازه می دانم و این خسته کننده است. در سوی دیگر کنسول Nintendo Switch بسیار پیشرفته است و باعث شده است که شاهد یک کنسول خانگی و در عین حال یک دستگاه بازی قابل حمل باشیم. این چیزی است که تا به حال ندیده اید.

دیروز نیز کامیا از توسعه بازی Bayonetta 3 گفته بود. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.