Bayonetta
یحیی رحیمی

بازی Bayonetta 3 کنسل نشده است؛ کامیا: نگران نباشید

یحیی رحیمی 4 خرداد 1399 2 دیدگاه
872 بازدید

هیدکی کامیا، کارگردان افسانه ای بازی های ویدیویی، اخیرا در مصاحبه ای از آینده سری بازی Bayonetta گفته است. بسیاری باور دارند که ساخت بازی Bayonetta 3 لغو شده است و حالا کامیا به همه اطمینان داده است که این بازی هنوز در برنامه های آینده او قرار دارد و به هیچ وجه حذف نشده است.

او در جواب به سوال پیرامون بازی بایونتا 3 گفته است: من هر روز در توییتر هستم و نظرات را می شنوم. هنوز گمانه زنی هایی در مورد این عنوان وجود دارد اما چیزی که باید بگویم این است که نگرانی را فورا از پنجره خانه به بیرون بیندازید زیرا که هنوز به سختی مشغول کار هستیم و این بازی به هیچ وجه لغو نشده است. لطفا منتظر آن باشید!

خوشبختانه حالا می دانیم که توسعه بازی Bayonetta 3 در جریان است و با توجه به کیفیت نسخه های پیشین، صبر در مورد آن طبیعی است. در ماه فوریه بود که جشن ده سالگی انتشار اولین نسخه بازی برگزار شد و شاهد عرضه نسخه فیزیکی بازی برای کنسول های Xbox One و PS4 بودیم. این بازی محتوای تازه ای برای ارایه نداشت و تنها یک کلکسیون از دو نسخه اول بود که چندان طرفدار هم پیدا نکرد.

استودیو Platinum Games همچنین مصاحبه ای با افراد حاضر در استودیو داشته است و به نظر می رسد که توسعه یک موتور گرافیکی توسط این استودیو دنبال می شود. این موتور گرافیکی که Platinum Engine دارد، قرار است قلب تپنده بازی های تازه این استودیو در نسل بعدی کنسول ها باشد.

خود استودیو هم چندین بازی را در دست ساخت دارد که از جمله آن‌ها می توانیم به The Wonderful 101 اشاره کنیم. بازگشایی یک دفتر جدید در توکیو باعث شده است که یک بازی جدید به لیست عنوان های در حال ساخت استودیو اضافه شود و فعلا چیزی در مورد آن نمی دانیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Qazaleh

    مهمان

    خدایی ژاپنیا خیلی ذهن فعالی دارن. من اکثر بازی هایی که دانلود کردم تو این سبک بازیا بودن. این استدیو واقعا منحصر به فرده و من منتظر سری جدید این بازی هستم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      linda در پاسخ به Qazaleh

      مهمان

      منم مثل تو