My Friend Pedro
یحیی رحیمی

خالق جان ویک به دنبال ساخت یک سریال تلویزیونی از My Friend Pedro است

یحیی رحیمی 5 خرداد 1399 بدون دیدگاه
999 بازدید

چند وقتی است که صنعت تلویزیون و رسانه به سمت بازی های ویدیویی هجوم آورده اند. اخیرا شاهد پخش سریال تلویزیونی از روی سری بازی The Witcher بوده ایم و حالا خالق جان ویک نیز به دنبال ساخت یک برنامه تلویزیونی از روی بازی معروف My Friend Pedro است.

Derek Kolstad در گفتگو با Comicbook از علاقه خود به ساخت یک سریال تلویزیونی از روی چندین بازی مختف گفته است. به نظر می رسد که بازی My Friend Pedro  نیز یکی از همین ها باشد:

من دنبال ساخت یک سریال از روی بازی ویدیویی My Friend Pedro و همچنین Bendy and the Ink Machine هستیم. من تمام این بازی ها تجربه کرده ایم و خنده دار است که جواب این سوال را به این شکل می دهیم، در واقع این ایده ها را روی یادداشت های رایانه خود قرار می دهم و این چیزی است که امروز در حال کار روی آن هستم.

 

اگر واقعیت را بخواهید، من عاشق همه آن‌ها هستم. ما در مورد بازیگران با یک فرانچایز صحبت می کنیم. من باید بگویم که در این مورد هنوز هم کودک درونم فعال است و عاشق این بازی ها هستم. اگر بخواهم می توانم موفقیت به دست آمده از جان ویک را جای دیگری به کار ببرم. My Friend Pedro ترکیب دو بخش بزرگ بود که باعث ایجاد تعادل در طراحی بازی شد. از سویی با یک مثال بارز از نحوه ساخت یک بازی اکشن روبه رو هستیم که چطور بازیکن با استفاده از ابزارهایش در دنیایی چالش برانگیز شرکت می کند و بخش دیگر آن نیز طنزی است که در طراحی با نمک و خلاقانه آن به کار رفته است.

برای افرادی که این بازی ها را نمی شناسند باید گفت که Bendy and the Ink Machine یک عنوان ترسناک معمایی است که با الهام از انیمیشن های دیزنی ساخته شده است و طراحی زیبا و صحنه های سینمایی آن بسیار دلنشین است. در سوی دیگر My Friend Pedro نیز یک شوتر معمایی است که نمونه آن جایی پیدا نمی شود. باید دید که سریال تلویزیونی آن‌ها چگونه خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.