ناشر Devolver Digital
مهدی ملکی

ناشر بازی Fall Guys در سال 2021 پنج رونمایی بزرگ خواهد داشت

مهدی ملکی 16 دی 1399 بدون دیدگاه
344 بازدید

شرکت Devolver Digital طی چند سال گذشته عملکرد بسیار خوبی را از لحاظ عرضه بازی‌های ثبت کرده است؛ برای مثال ما شاهد عرضه بازی‌هایی نظیر Katana Zero و Carrion از آن‌ها بوده‌ایم که در بازار عناوین مستقل بسیار چشم‌گیر ظاهر شدند و از آن سو اثری مانند بازی Fall Guys را شاهد هستیم که ترندی جهانی را راه‌اندازی کرده است؛ با این حال گویا خبری از توقف نیست.

ناشر مذکور به تازگی در حساب توییتر رسمی خود خبر از رونمایی 5 بازی جدید داده است؛ در این بین با وجود عدم اشاره به بازی‌های مذکور، از کاربران سوال پرسیده شده است که کدام یک از بازی‌ها مورد انتظارتر هستند! این مورد می‌تواند یکی از موارد جذاب‌کننده توییت یا حتی شوخی ساده‌ای باشد که به موردانتظار بودن تمام بازی‌های این شرکت اشاره می‌کند.

این شرکت پیش‌تر در معرفی و رونمایی از بازی‌های کوچک‌تر نظیر Card Shark، Olija و Shadow Warriors 3 بسیار معمولی رفتار کرده بود. حال مواردی که قرار است معرفی شوند، شاید دنباله‌ای بر آثار پیشین باشند و یا شاید هم در دسته‌ای از عناوین Devolver Digital قرار بگیرند که هرگز قابل پیش‌بینی نخواهند بود. شما می‌توانید در ادامه توییت مذکور را مطالعه کنید:

کدام یکی از رونمایی‌های شرکت Devolver Digital Games که در سال آینده منتشر می‌شوند، مورد انتظارتر هستند؟

در حال حاضر هیچ یک از منابع به بازی‌های مورد بحث اشاره نکرده‌اند. پیش از این شاهد عرضه بازی My Friend Pedro و البته طیف بسیار گسترده‌ای از محصولات مستقل دیگر بوده‌ایم که توجه این شرکت به چنین دسته‌ای را پررنگ‌تر نشان می‌دهند. در نتیجه می‌توان انتظار معرفی برخی بازی‌های مستقل یا همان‌طور که ذکر شد دنباله آن‌ها را داشت.

نظر شما چیست؟ آیا این ناشر محبوب می‌تواند همانند سال‌های گذشته با انتشار بازی‌های متعدد مستقل و خاص به کار خود ادامه دهد؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.