marvel's avengers
یحیی رحیمی

جزئیات جدید بخش داستانی و Co-Op بازی Marvel’s Avengers

یحیی رحیمی 9 دی 1398 بدون دیدگاه
599 بازدید

تنها چند ماه تا عرضه بازی Marvel’s Avengers مانده است و هنوز بسیاری از قسمت های مختلف بازی را نمی دانیم و نمی شناسیم. به هر حال توسعه دهندگان یک سری جزئیات از بازی ارایه داده اند و برای نمونه ما را با ابرقهرمان های بازی آشنا کرده اند. امروز یک سری جزئیات دیگر از بخش داستانی و همچنین Co-Op آن در حساب توییتر بازی منتشر شده است.

به نظر می رسد که مراحل Hero Missions تنها به صورت تک نفره و داستانی محور خواهند بود و بخش اصلی بازی را نیز تشکیل خواهد داد. با این حساب زمان اتمام آن چیزی بین 10 تا 12 ساعت خواهد بود. جدا از آن مراحل Warzone نیز محتوای اصلی Co-Op خواهند بود و هر چهار بازیکن می توانند در آن شرکت کنند. البته گفته شده است که این بخش را می توان به صورت تک نفری نیز تجربه کرد.

بازیکنان می توانند در بخش Chimera Hellicarrier به تمامی این مراحل دسترسی داشته باشند. به نوعی این بخش اصلی و مرکز عملیات بازی Marvel’s Avengers خواهد بود. به این شکل که می توان به مقر اصلی رفت و بعد مرحله را انتخاب کرد و به انجام آن پرداخت. این نکته در تیزر کوتاهی که به توییت منتشر شده پیوست شده است مشاهده می شود.

بازی Marvel’s Avengers چند سال پیش معرفی شد و مدت زیادی است که منتظر عرضه بازی هستیم. در E3 شاهد انتشار جزئیات بیشتری از بازی بودیم و بالاخره توانستیم یک گیم پلی درست و حسابی را از آن ببینیم. قرار است که این بازی روز 15 مه 2020 برای کنسول های نسل هشتم و PC و البته Stadia عرضه شود. توسعه دهندگان قول انتشار خبرهای بیشتری پیرامون بازی را داده اند.

می توانید با کلیک روی اسم بازی، از جزئیات و خبرهای بیشتر نسبت به آن خبردار شوید. نظر شما در مورد مراحل مختلف بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.