Maneater
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه بازی Maneater منتشر شد: جدال با کوسه در وسط اقیانوس

یحیی رحیمی 3 خرداد 1399 1 دیدگاه
1,976 بازدید

بازی Maneater به تازگی منتشر شده است و وب سایت های مطرح بازی های ویدیویی نیز بررسی ها و نمرات خود را منتشر کرده اند. این بازی در واقع پیرامون زندگی کوسه ها در خلیج مکزیک است و با قرار گرفتن در نقش آن‌ها و طی کردن مسیر زندگی شان، چالش های جالبی پیش می آید که برای چند ساعت شما را سرگرم می کند.

این بازی در رویداد E3 2018 معرفی شد و حالا از طریق فروشگاه Epic Games Store برای PC منتشر شده است و همچنین روی کنسول های بازی نیز حاضر است. بازی تجربه ای جذاب را از خطر در کنار سرگرمی ارایه می کند و حالا می توانید نظرات منتقدان را هم در این مورد بشنوید.

IGN – 7

این بازی تجربه سرگرم کننده را ارایه می دهد. در واقع Maneater مفهوم ساده ای را پشت تجربه های خطرناک انسانی و همچنین فضای گسترده خلیج مکزیک نشان می دهد و سرگرمی ابلهانه را شاهد هستیم. بازی برای مدتی جالب است اما اگر به دنبال مبارزه ای جدی هستید که بتوانید شخصیت و سلاح ها را مداوم آپدیت کنید باید گفت که تجربه 15 ساعته بازی چنین چیزی را در اختیار شما قرار نمی دهد.

Games Radar – 4/5

maneater

هیچ توضیحی نمی تواند خشونت انسان در برابر طبیعت را نشان دهد اما این بازی یک تجربه هیجان انگیز برخلاف دنیایی است که فعلا می بینیم. بیشتر بازی به نبرد میان اقیانوس می گذرد اما خود اقیانوس داخل بازی نیز فضای زیبایی دارد. به طور کل تجربه ای بانمک و بعضی اوقات ابلهانه اما در کل مفرح را شاهد هستیم.

VentureBeat – 81/100

Maneater یک عنوان خاص است. کی یک دنیای جهان باز نقش آفرینی را با کوسه های خطرناک تجربه کرده ایم؟ حس طنز بازی قطعا به مذاق شما خوش خواهد آمد. چالش های بازی در اوج درگیری هیچ مشکلی برای شما پیدا نمی کنند و لذت بردن از این بازی کار سختی نیست. مراحل داستانی می توانست واضح تر باشد و به طور کل تجربه این بازی را پیشنهاد می کنم.

PC Gamer – 65/100

تجربه پیشرفت ای یک بچه کوسه تا رسیدن به کوسه ای عظیم بسیار هیجان انگیز است و تنها جای تاسف دارد که این ماجراجویی اعجاب انگیز با فعالیت های بیشتری پر نشده است. همان طور که می دانید، کوسه ها تنها شنا می کنند و غذا می خورند و همین به منظور پر کردن داستان یک عنوان نقش آفرینی کافی نیست.

Maneater review scores

Shacknews – 9
AUS Gamers – 8
Games Radar – 4/5
Windows Central – 4/5
EGM Now – 4/5
VentureBeat – 81/100
Hobby Consolas (Spanish) – 75/100
Critical Hit – 7.5
Destructoid – 7
Vandal (Spanish) – 7
Spazio Games (Italian) – 7
IGN – 7
Multiplayer.it (Italian) – 6.5
Wccftech – 6
The SixthAxis – 6
PC Gamer – 65/100
Game Revolution – 3.5/5

maneater meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    قطعا ارزش تجربه داره

    پاسخ دهید