Windows-10
یحیی رحیمی

آپدیت بعدی ویندوز 10 روی ویژگی های دسترسی بیشتر تمرکز خواهد کرد

یحیی رحیمی 3 خرداد 1399 بدون دیدگاه
627 بازدید

مایکروسافت به تازگی اضافه شدن گزینه های بیشتری به بخش دسترسی ویندوز 10 را اعلام کرده است. به نظر می رسد که با عرضه آپدیت مه 2020 ویندوز، کاربران قادر به تنظیم متن و رنگ آن خواهند بود. همچنین خوانش وب سایت ها توسط ابزار Magnifier نیز بهتر از قبل خواهد شد و بخش تازه ای از این برنامه نیز با هدف خواندن بهتر صفحه اضافه خواهد شد.

همه این کارها به منظور راحت تر کردن استفاده از ویندوز 10 و گشودن درهای آن به سمت افراد بیشتری است. بخش Accessibility در جدیدترین آپدیت ویندوز کاملا تغییر خواهد کرد و اگر مشکلاتی در خواندن متون و وب سایت های مختلف دارید، می توانید راحت تر از ویندوز 10 استفاده کنید. همچنین قابلیت تغییر رنگ ها نیز اضافه خواهد شد و اگر از کوررنگی رنج می برید، استفاده از ویندوز راحت تر می شود.

ابزار Magnifier کاربرد زیادی در ویندوز دارد و با رابط کاربری تغییر یافته آن می توانید از ویژگی هایش در تمامی مرورگرها و برنامه های مختلف استفاده کنید. در واقع آپدیت تازه مایکروسافت تماما بخش دسترسی را مورد هدف قرار داده است و این نیز نتیجه بازخوردهایی است که کاربران برای ردموندی ها فرستاده اند.

تغییرات ایجاد شده در بخش ذره بین باعث شده است که ابزار خلاصه سازی صفحه، پیشرفت زیادی ببیند و حالا می توانید بدون خواندن اطلاعات اضافه مستقیما همان بخش از صفحه را که می خواهید بخواند. این ابزار در مرورگرهای مختلف و همچنین برنامه های مورد استفاده چون ایمیل کاربردی خواهد بود و به این شکل سریعا ایمیل ها را متوجه خواهید شد و نیازی به خواندن کامل تمام متون ندارید.

windows 10 may update

اگر مشکلی را در ویندوز خود حس می کنید و فکر می کنید که گزارش آن می تواند به حل مشکل کمک کند، برنامه Feedback در اختیار شماست و حتما بازخورد خود را با مایکروسافت در دمیان بگذارید. گفتنی است آپدیت ماه مه ویندوز 10 آخر ماه منتشر می شود. اگر در زمینه اجرای بازی ها مشکل دارید پیشنهاد می کنیم سری به اینجا بزنید. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.