Tony Hawk's Pro Skater
مبین نعمت‌اللهی

اکتیویژن بر روی نسخه‌ای جدید از Tony Hawk’s Pro Skater کار می‌کند

مبین نعمت‌اللهی 3 خرداد 1400 بدون دیدگاه
114 بازدید

طبق گفته‌های درامر گروه راک آمریکایی Camp Kill Yourself جس مارجِرا، شرکت Activision مشغول کار بر روی نسخه‌ای جدید از سری‌بازی‌های Tony Hawk’s Pro Skater به دنبال موفقیت نسخه‌ی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 Remaster بوده است.

درامر گروه CKY در مصاحبه‌ای جدید از عنوانی معارفه نشده از شرکت Activision خبر داد جایی که وی با حضور در پادکستی تحت‌عنوان Behind Closed Doors در ماه آپریل همراه با برادرش Bam Margera یادآور شد که آن‌ها مشغول همکاری با شرکت اکتیویژن بر روی بازی جدیدی هستند.

در‌حال‌حاضر برگزاری تور، اصلی‌ترین منبع درآمد گروه Camp Kill Yourself است و بایستی شرایط و پیشنهادات متعدد از همکاری را امتحان کرد. امتحان کرد و دید که بازی‌های ویدئویی و یا هرچیزی که وجود دارد چه آینده‌ای را برای شما به دنبال می‌آورد. من باور دارم که تیم ما مشغول کار بر روی پروژه‌ای‌ست (بازی THPS) که به‌زودی به انتشار می‌رسد.

به‌نظر نمی‌رسد که آقای مارجِرا تنها به نسخه‌ی ریمستر بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 اشاره‌ای داشته باشد و تماما منظورش حول محور نسخه‌ای جدید از این سری‌بازی پرمخاطب می‌چرخد تا جایی که وی در ادامه اظهار داشت که پسرش ‌اخیرا یک کنسول پلی‌استیشن 5 خریده و نسخه‌ی ریمستر را بازی می‌کند و به‌شدت نسبت به پروژه‌ی جدید هیجان‌زده‌ست:

نسخه‌‌های کلاسیک و قدیمی Tony Hawk عالی بوده‌اند، اما بدیهی‌ست که سیستم گیم‌پلی قدیمی بوده و گرافیک بازی هم چنگی به دل نمی‌زد، پس آن‌ها ساختار اساسی بازی را تمهید بخشیدند و گرافیک بازی فوق‌العاده‌ست.

از آنجا که ترک Quite Bitter Beings 96 از گروه راک CKY در لیست ساندترک‌های بازی‌ Tony Hawk’s Pro Sakter 3 گنجانده شده بود، این می‌تواند به معنای بازنشر نسخه‌ی 4 + 3 باشد؟ این درحالیست که شرکت Activision همچنان نسبت به آینده‌ی این فرنچایز و زمان دقیق انتشار نسخه‌ی Pro Skater 1 + 2 که به‌نظر می‌رسد در ماه ژوئن و بر روی کنسول Nintendo Switch منتشر شود، سکوت کرده است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.