fortnite-mobile
یحیی رحیمی

درآمد یک میلیارد دلاری Fortnite Mobile: روزهای خودش اپیک گیمز

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
512 بازدید

رقابت عجیبی میان بازی های بتل رویال درگرفته است. بازی Fortnite پای اصلی این رقابت از روز اول تا به حال بوده است و به نظر هیچ بازی دیگری توان رقابت با آن را ندارد. بر اساس آخرین آمار و ارقام منتشر شده از این بازی، نسخه موبایل آن بیش از 1 میلیارد دلار از خریدهای درون بازی و ریزتراکنش ها درآمد داشته است که رقمی دیوانه کننده است.

بر اساس گزارش جدید Sensor Tower، درآمد نسخه موبایل بازی Fortnite از مرز یک میلیارد دلار گذشته است. این کمپانی تنها از درآمد کسب شده روی سیستم عامل های iOS و اندروید گفته است و به نظر می رسد که پاندمی کرونا رکورد عجیبی را برای این فرانچایز به ثبت رسانده است. جدا از آن رویدادهای داخل بازی چون کنسرت تراویس اسکات که رکورد میزان کاربران آنلاین را شکست نیز در افزایش درآمد بازی تاثیر گذاشته است.

اپیک گیمز چند هفته پیش بالاخره تسلیم گوگل شد و بازی خود را روی فروشگاه گوگل پلی منتشر کرد. مدیرعامل اپیک گفته بود که راضی به این کار نیست اما گوگل به طور مداوم برنامه آن‌ها را ویروس تشخیص داده و به دلیل چنین فشارهایی، بالاخره بازی را روی فروشگاه آنلاین منتشر کرده است.

اگر به ماه آوریل میلادی برگردیم، میزان درآمد بازی Fortnite Mobile حدود 44.3 میلیون دلار بود که نسبت به ماه های گذشته خود افزایش 100 درصدی داشت. اگر میزان هزینه خرج شده در تمام های ماه های گذشته را روی هم بگذاریم به رقم 1 میلیارد دلار می رسیم و باورنکردنی است که چطور بازیکنان این میزان پول را روی خرید آیتم های تزئینی خرج کرده اند.

اگر برایتان سوال است که کدام کشورها بیشترین میزان هزینه را داشته اند باید گفت که آمریکا با 632.2 میلیون دلار بیشترین سهم را دارد و بعد از آن نیز بریتانیا با اختلاف زیادی در جایگاه دوم قرار دارد. جالب است که سوئیس با 36.3 میلیون دلار در مقام سوم است. نسخه موبایل بازی فورتنایت در سال 2018 راهی بازار شد و آن زمان گفته شد که این بازی روز 2 میلیون دلار درآمد کسب می کند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.