دانلود بازی Tengami برای PC
دانلود بازی Tengami برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tengami برای PC

پارسی گیم 9 خرداد 1399 بدون دیدگاه
4,366 بازدید

دانلود بازی Tengami برای کامپیوتر

بسیار مهم است که یک بازی ویدیویی حس و حال خوبی به شما بدهد. مهم نیست که شمارا به هیجان وا‌دارد یا عملاً استرس را از تن شما بشوید، به‌هرحال حس عنصر بسیار مهمی در هر کار هنری است. استودیو مستقل Naymaym در سال 2015 ما را به دنیای افسانه‌های ژاپنی برد. بازی Tengami درواقع بازی ماجراجویی با فضای بسیار زیبا و چشم نوار است که شمارا داخل کتاب‌های قدیمی ژاپنی پرتاب می‌کند. لازم است که معماهای مختلفی را برای پی بردن به آخر ماجراهای جالبی و دوست‌داشتنی این بازی انجام دهید و البته یادتان باشد که هدف اصلی بازی آرام کردن شماست. پس قرار نیست کار خاصی انجام دهید، تکیه دهید و خود را آماده سفری تکرار نشدنی در کوهستان‌ها و فضای فانتزی ژاپن کنید.

زیبایی و گیرایی بازی Tengami اولین چیزی است که به چشم شما خواهد آمد. در این بازی داستان مهم‌ترین پله را دارد. خودتان آرام از افسانه‌های زیبای ژاپنی لذت خواهید برد و این در کنار ویژگی‌های برجسته‌ای چون ایده و خلاقیت سازنده‌ها در طراحی مکانیک اصلی بازی است. سبک گرافیکی بازی را در هیچ عنوان دیگری مشاهده نخواهد کرد. ممکن است تابه‌حال مینیاتورهای ژاپنی را دیده باشید و این بازی نیز دقیقاً به همین سبک ساخته‌شده است و شمارا به میانه فرهنگ غنی شرق دور می‌کشاند. حیات نقش مهمی در بازی دارد. با پیشروی در دنیای آن، از فصل بهار به زمستان خواهید رفت و هر بار داستان‌های جالبی را خواهید شنید. با جستجو در اعماق جنگل‌ها، راهروها تاریک معابد و البته مسیرهای کوهستانی به راز خشک شدن درختان پی خواهید برد و مانع نابودی کامل آن‌ها خواهید شد. بازی همچنین با موسیقی بسیار دل‌نشینی همراه شده است و قطعاً گوش دادن به آن شمارا سرحال خواهد آورد.

گیم پلی بازی Tengami بسیار خاص و منحصربه‌فرد است. درواقع داستان با سبک کتاب مصور روایت می‌شود و ویژگی‌های جالبی چون تا کردن کتاب نیز در نظر گرفته‌شده است که برای شما جالب خواهد بود. توسعه‌دهندگان در ساخت بازی خلاقیت عجیبی به خرج داده‌اند. درواقع تمام دنیای این بازی توسط کاغذ، قیچی و چسب ساخته‌شده است و سپس شبیه‌سازی رایانه‌ای شده است. به همین دلیل گیم پلی بازی حسابی شمارا قلقلک خواهد داد. بسیاری باور دارند که بازی Tengami می‌تواند حال گرفته و غمگین شمارا بهبود بخشد و ما نیز بر همین باور هستیم. بازی‌های Ori and the Blind Forest و GRIS هم توانایی ارائه چنین تجربه‌ای را دارند.

در ادامه برای دانلود بازی Tengami با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista
Processor: Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Open GL 2.1 compatible graphics card
Storage: 900 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Tengami is an atmospheric adventure game set inside a Japanese pop-up book. Fold and slide the beautifully crafted paper world to solve puzzles and discover secrets. Go on a serene journey through Japan of ancient fairy tales brought to life through striking visuals, unique gameplay and haunting music. Experience dark forests, abandoned shrines and tranquil mountain waterfalls as you seek to uncover the secret behind the lone dying cherry tree.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.