دانلود بازی Ocean's Heart برای PC
دانلود بازی Ocean's Heart برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ocean’s Heart برای PC

پارسی گیم 8 بهمن 1399 بدون دیدگاه
4,846 بازدید

دانلود بازی Ocean’s Heart برای کامپیوتر

بازی‌های ماجراجویی پیکسلی از نوستالژیک‌ترین نوع بازی‌های ویدیویی هستند که خاطرات را برای هر شخصی زنده می‌کند. بازی Ocean’s Heart از استودیو Max Mraz را می‌توان این‌گونه توصیف کرد: اگر شخصیت اصلی بازی Legend of Zelda یک دختر بود چه اتفاقی می‌افتاد؟

داستان بازی شمارا در نقش دختری به نام Tilia قرار می‌دهد که با کمک خانواده خود رستورانی کوچک را در جزیره‌ای می‌گردانند؛ اما این صلح وقتی دزدان دریایی به جزیره آن‌ها حمله می‌کنند و در طی این حمله، پدر او ناپدید می‌شود؛ بنابراین Tilia شمشیری برمی‌دارد و برای یافتن پدرش سفر خود را آغاز می‌کند و در حین ماجراجویی‌هایش متوجه وجود گنجینه‌ای نفرین‌شده می‌شود که ممکن است تمام دنیا را به تباهی ببرد. گرافیک بازی کاملاً نوستالژیک و پیکسلی است و در این زمینه بسیار عالی و بدون نقص تصاویر را به خورد چشمانتان می‌دهد. همین‌طور دیالوگ‌های بازی که داستان را روایت می‌کنند بر روی صفحه نقش می‌بندند و این حس نوستالژی را برای شما دوچندان می‌کند.

عمق بازی بسیار زیاد است و مراحل اصلی و فرعی بی‌شماری را پیش پای شما قرار می‌دهد تا در دنیای بزرگ بازی به ماجراجویی بپردازید. همین‌طور مراحل متنوع‌اند و تجربه جزیره‌ها، جنگل‌ها، معبدها و یا دخمه‌های تاریک را می‌توانید در بازی داشته باشید.

شخصیت اصلی بازی به انواع گسترده‌ای از سلاح‌ها و جادوها دسترسی پیدا می‌کند که با پیشروی در مراحل، قدرتمندتر شده و می‌تواند از پس دشمنان سرسخت‌تر بربیاید. عناصر نقش‌آفرینی باوجود ساده بودن بازی بسیار عمیق هستند و باعث می‌شوند از تلاش و وقتی‌که برای بازی گذاشته‌اید، لذت ببرید و احساس خوبی داشته باشید. دنیای بازی آن‌قدر بزرگ و گسترده است که گاهی خود را در آن گم می‌کنید و بجای اینکه داستان اصلی بازی را سر بگیرید، خود را در حال ماجراجویی و گشت‌وگذار در بازی می‌یابید. مبارزات با Boss های مختلف هم می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد به‌طوری‌که وقتی از پس هرکدام برمیایید، حس خوش پیروزمندانه‌ای به شما دست خواهد داد. در طول مراحل بازی نیز گاه معماهای مختلفی درراه‌تان قرار می‌گیرد تا ذهنتان را به چالش بکشاند و کمی از فضای مبارزات دور شوید، این باعث می‌شود بازی عناصر متعددی را داشته باشد که هرکدام جذابیت خاص خود را دارد.

اگر به بازی‌های ماجرایی در سبک قدیمی علاقه دارید و مشتاقید طعم نوستالژی در بازی‌های رایانه‌ای را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های UnderMine و Hyper Light Drifter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ocean’s Heart با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows7 (64bit)
Processor: 1 GHz
Memory: 200 MB RAM
Graphics: OpenGL 3.0
Storage: 250 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows7 (64bit)
Processor: 2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.0
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ocean’s Heart is an action RPG featuring detailed pixel art with a heavy focus on exploration. In a lively world teeming with secrets and mysteries, Tilia sets out in search of her missing father. Follow the trail through the ruins of a flooded kingdom, shape the future of the current world, or keep your head down and focus on your own mission in this epic retro-inspired adventure!
Explore a detailed and beautiful world, brimming with secrets hidden in misty forests, isolated mountain peaks, or saltwater marshes. Every area is filled with unique and meaningful sidequests, ancient mysteries, and dangers.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.