doom eternal
یحیی رحیمی

اولین اسکرین شات ها از بسته الحاقی بازی Doom Eternal منتشر شد

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
794 بازدید

بازی Doom Eternal یک ماجراجویی عظیم در دنیایی تاریک است. این بازی موفق به فروش فوق العاده ای شده است و نسبت به نسخه سال 2016 پیشرفت زیادی داشته است. با گذشت یک ماه از عرضه بازی، استودیو به فکر عرضه بسته های الحاقی داستانی برای این بازی افتاده است. به تازگی حساب توییتر رسمی بازی دو اسکرین شات از بسته الحاقی بازی منتشر کرده است که نگاهی اولیه از آن را به ما می دهد.

این DLC داستانی سال گذشته و هنگام معرفی نسخه کلکتور بازی معرفی شد و مدت هاست که از توسعه آن خبر داریم. آن زمان گفته شد که دو بسته الحاقی داستانی برای بازی Doom Eternal منتشر خواهند شد و اسکرین شات هایی که به تازگی منتشر شده اند، اولین محتوای اضافی بازی را نشان می دهند. در این تصاویر می توان Urdak را دید که شهر اصلی نژاد Makyr است.

در Doom Eternal شما قاتل درجه‌یک هیولایی هستید که می‌خواهند زمین را از آن خود کنند. مبارزه‌ای عجیب درگرفته است و تنها تفنگ دوست‌داشتنی و پرقدرت شماست که می‌تواند این خانه‌خراب‌ها را عقب براند. گیم پلی آن‌قدر سریع دنبال می‌شود که روند ماجرا را گم خواهید کرد. دشمنان مانند مور و ملخ روی سرتان خراب خواهند شد و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید به رگبار بستن آن‌هاست و تازه بعضی از آن‌ها حسابی سگ‌جان هستند و مگر نابود می‌شوند؟

استودیو بازی هیچ گونه اطلاعاتی از این بسته الحاقی منتشر نکرده است و مشخص نیست که چه داستانی به بازی Doom Eternal اضافه شده است. این بازی در حال حاضر روی پلتفرم های مختلفی در دسترس است و منتقدان نیز امتیازهای بسیار خوبی به این بازی اعطا کرده اند. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.