تمام کردن بازی Hi-Fi Rush (های فای راش)
محمد صادق شجاعی

زمان لازم برای تمام کردن بازی Hi-Fi Rush

محمد صادق شجاعی 11 بهمن 1401 بدون دیدگاه
513 بازدید

بازی های فای راش تازه‌ترین اثر استودیو Tango Gameworks است که هم‌اکنون می‌توانید آن را روی کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر تجربه کنید. در صورتی که قصد تجربه این اثر را دارید، احتمالا این سوال ذهن شما را مشغول کرده که برای به پایان رساندن آن چه مقدار از وقت خود را باید صرف کنید. در این مطلب قصد داریم زمان لازم برای تمام کردن بازی Hi-Fi Rush را با شما در میان بگذاریم.

بازی Hi-Fi Rush به عنوان اثری غافلگیر‌کننده در جریان رویداد Xbox Developer Direct معرفی و هم‌زمان در دسترس قرار گرفت. این محصول تانگو گیم ورکس تفاوت‌های زیادی با آثار قبلی این استودیو داشته و یک بازی ترسناک محسوب نمی‌شود. در عوض بازی های فای راش تجربه‌ای اکشن و ریتمیک است که رنگ و موسیقی در آن جریان داشته و تجربه‌ای طنز‌آمیز و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد. در این اثر باید به عنوان یک ستاره راک نامتعارف با دشمنان مختلف مبارزه کرده و چالش‌های متعددی را پشت سر بگذارید.

برای تمام کردن بازی Hi-Fi Rush چند ساعت باید وقت بگذارید؟ پاسخ این سوال تا حد زیادی به سبک بازی شما بستگی دارد. برخی از بازیکنان دوست دارند که تمرکز خود را به داستان اصلی معطوف کرده و آن را دنبال کنند. در مقابل تعدادی دیگر به جزئیات کوچک توجه کرده و تمامی بخش‌ها را تجربه می‌کنند. در هر یک از این موارد لازم است مدت زمان خاصی را به تجربه بازی های فای راش اختصاص دهید. زمان لازم برای تمام کردن Hi-Fi Rush در شرایط مختلف به شرح زیر است.

زمان لازم برای به پایان رساندن داستان اصلی بازی های فای راش

آیا تنها به دنبال این هستید که داستان اصلی بازی Hi-Fi Rush را تمام کرده و تجربه بازی دیگری را آغاز کنید؟ در این شرایط لازم است که در حدود 10 ساعت از وقت خود را به بازی های فای راش اختصاص دهید. این اثر جزو بازی‌هایی محسوب می‌شود که بدون از دست دادن بخش زیادی از محتوا‌های جانبی، می‌توانید تنها روی داستان اصلی تمرکز کنید. این بدان معنا نیست که باید از موارد اضافه صرف‌نظر کنید، بلکه منظور این بوده که تعداد آن‌ها مانند سایر بازی‌ها زیاد نیست.

تمام کردن بازی Hi-Fi Rush (های فای راش)

به طور میانگین تمام کردن بازی Hi-Fi Rush چند ساعت طول می‌کشد؟

در صورتی که قصد دارید بخش‌های مختلف بازی های فای راش را تجربه کنید، در حدود 12 ساعت از وقت خود را در دنیای این اثر سپری خواهید کرد. با صرف این مقدار از زمان می‌توانید با سرعت بالایی در بازی حرکت کرده و در عین عبور از مراحل، موارد اضافه جالبی را تجربه کنید. همچنین در طول تجربه خود می‌توانید چندین اچیومنت نیز به دست بیاورید.

کامل کردن بازی های فای راش نیازمند اختصاص چند ساعت است؟

آیا قصد دارید تمامی بخش‌های بازی Hi-Fi Rush را تجربه و به اصطلاح آن را 100 درصد کنید؟ در این صورت بازی مذکور در حدود 13 ساعت از وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد. بدون شک این مقدار زمان برای کامل کردن یک بازی چندان زیاد نیست. اما در مقابل آن می‌توانید تمامی اچیومنت‌ها را دریافت و بازی Hi-Fi Rush را به صورت تمام و کمال تجربه کنید. لازم به ذکر است که تعدادی از اچیومنت‌ها به سطح دشواری بستگی داشته و برای دریافت آن‌ها باید چهار بار بازی را در تمامی سطح‌های دشواری به پایان برسانید.

با توجه به توضیحات بالا، بازی های فای راش یک تجربه سرگرم‌کننده و در عین حال کوتاه است که در مقابل ارائه لحظات فوق‌العاده، لازم نیست زمان زیادی را به تجربه آن اختصاص دهید. نظر شما در مورد زمان لازم برای تمام کردن Hi-Fi Rush چیست؟ آیا این مقدار را کافی می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.