یحیی رحیمی

شایعه: بازی Horizon Zero Dawn 2 دارای بهترین گرافیک در نسل خود خواهد بود

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
692 بازدید

شایعات حاکی از ساخت یک دنباله برای بازی Horizon Zero Dawn توسط استودیو Guerrilla Games دارند. افراد زیادی به گمانه زنی مشغول بوده اند و برای نمونه چند وقت پیش شنیدیم که بازی Horizon Zero Dawn 2 دارای حالت Co-Op است و همچنین سونی به دنبال ساخت یک سه گانه از دل آن است. حالا در شایعه دیگری بیان شده است که گرافیک این بازی یک از بهترین های صنعت بازی های ویدیویی خواهد بود.

استودیو به تازگی یک آگهی استخدام برای یک طراح فنی گیاهان و طبیعت منتشر کرده است. در این آگهی کاری گفته شده است که 4 تیم مختلف روی ساخت طبیعت بازی کار می کنند. هر چند که اسم این بازی بیان نشده است اما واضح است که در مورد Horizon Zero Dawn 2 حرف می زنیم. در ادامه آگهی گفته شده است که تیم توسعه به دنبال ارایه یکی از بهترین گرافیک های صنعت بازی های ویدیویی است.

مدتی پیش نیز آگهی استخدام یک انیماتور حرفه ای منتشر شده بود و در توضیح آن گفته شده بود که نیاز به یک سری طراح و برنامه نویس ها برای پویانمایی محیط و طبیعت بازی تا فرهنگ و شهرهای مختلف نیاز است. این توضیح کاملا نشان از ساخت یک بازی در دنیای هورایزن دارد. فردی که این آگهی کاری را منتشر کرده است، در توییت خود گفته است که سونی فعلا اسم Horizon Zero Dawn 2 را برای این بازی در نظر دارد و احتمالا اسم دیگری را در آخر شاهد باشیم.
Guerrilla-Games_Principal-Animator-for-Living-World

به هر حال فعلا هیچ چیز مشخص نیست و ممکن است در آخر شاهد عرضه این بازی نیز نباشیم. در حال حاضر شایعات به ما می گویند که بازی Horizon Zero Dawn 2 در دست ساخت برای کنسول PlayStation 5 است. از سویی سونی این کنسول را در تعطیلات آخر سال میلادی منتشر خواهد کرد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.