Halo-2-MCC-Sanctuary
یحیی رحیمی

بازی Halo 2: Anniversary هفته آینده روی PC منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 17 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
1,442 بازدید

چند هفته پیش بود که مایکروسافت نسخه ای بتا از بازی Halo 2: Anniversary را در اختیار کاربران PC قرار داد و حالا اعلام کرده است این بازی هفته آینده به کلکسیون The Master Chief Collection اضافه خواهد شد. مایکروسافت با شروع این برنامه در تلاش است تا نسخه های معروف سری بازی Halo را در دسترس پلتفرم PC قرار دهد.

استودیو 343 Industies امروز اعلام کرد که بازی Halo 2: Anniversary روز 12 مه میلادی یا 23 اردیبهشت به سری The Master Chief Collection روی رایانه های شخصی اضافه خواهد شد. این سومین نسخه از بازی است که روی این پلتفرم منتشر می شود و اولین نسخه Halo: Reach بود که در اواخر سال 2019 به لیست اضافه شد و بعد از آن نیز بازی Halo: Combat Evolved Anniversary به لیست راه پیدا کرد.

دیروز یک سری تصاویر از بازی Halo 3 نیز منتشر شد و حالا می دانیم که این عنوان در ادامه به لیست اضافه خواهد شد اما فعلا تاریخ مشخصی اعلام نشده است. هر چند که تصاویر چندان با کیفیت نبودند و به نظر می رسد که هنوز راه زیادی تا عرضه بازی و ریمستر کامل آن باقی مانده است.

در مورد بازی Halo 2 باید گفت که این نسخه یکی از پرطرفدارترین بازی های ویدیویی است و در زمان عرضه خود به نوعی جای پای این سری بازی را تثبیت کرد و قطعا با ورود به پلتفرم PC افراد تازه ای را هم شیفته خود خواهد کرد. کسی باور نمی کرد که کلکسیون مستر چیف بتواند بیش از 2 میلیون نسخه تنها روی استیم به فروش برسد اما به نظر می رسد که طرفداران هیلو هنوز هم مانند قبل به طرفداری از این بازی ادامه می دهند.

می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر سری به صفحه استیم این بازی بزنید و البته یادتان باشد که Halo 2 بخشی از تجربه Xbox Game Pass خواهد بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Kamel

    مهمان

    سلام داداش کلی هفته از یک هفته ای که گفتی گذشت کو نذاشتی ?

    پاسخ دهید