halo infinite
یحیی رحیمی

کارگردان بازی Halo Infinte استودیو 343 Industries را ترک کرد

یحیی رحیمی 27 مرداد 1398 بدون دیدگاه
449 بازدید

Halo Infinite از مورد انتظارترین بازی های جدید Xbox است و تا به حال اطلاعات زیادی در مورد این بازی دریافت نکرده ایم. تنها می دانیم که این بازی قرار است با عرضه نسل جدید کنسول های مایکروسافت عرضه شود و تا آن زمان حدود یک سال بیشتر مانده است. طرفداران امیدوارند که این بازی بتواند روزهای خوش این فرانچایز را بازگرداند و حالا به نظر می رسد که کارگردان بازی کمی زودتر از معمول کار خود را پایان داده است و استودیو 343 Industries را ترک کرده است.

این خبر ابتدا در گزارشی توسط وب سایت Kotaku منتشر شد و کمی بعد نیز مایکروسافت در کنفرانس خبری خود آن را تایید کرد. به نظر می رسد که Tom Longo مایکروسافت را ترک کرده است و عجیب است که دقیقا هنگام توسعه بازی و جریان یافتن چرخ های تولید بازی، چنین تصمیمی گرفته است. البته گفته شده است که او قبل از ترک استودیو، در پست دیگری به کار گمارده شده بود و عملا دیگر کارگردان بازی نبود و ممکن است همین باعث جدایی او شده باشد.

چنین جدایی ها هنگام توسعه بازی نگران کننده نیست و این موضوع در مراحل مختلف ساخت یک بازی رخ می دهد. البته کمی عجیب است که پست فردی در هنگام توسعه بازی عوض شود و به طوری که فردی از پست کارگردانی کنار گذاشته شود. اطلاعاتی در مورد مقصد بعدی این فرد در دسترس نیست و ممکن است چند روز آینده خبرهای بیشتری در این مورد دریافت کنیم.

بد یا خوب، توسعه بازی Halo Infinite در جریان است و چنین مسائلی به ساخت آن ضربه نمی زند. گفتنی است که بازی قرار است در تعطیلات آخر سال 2020 برای کنسول های Xbox One، PC و همچنین کنسول بعدی مایکروسافت منتشر شود. هیچ اطلاعاتی از پلات و تغییرات بازی در دسترس نیست. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.