دانلود بازی Ponpu برای PC
دانلود بازی Ponpu برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ponpu برای PC

پارسی گیم 18 آذر 1399 بدون دیدگاه
3,070 بازدید

دانلود بازی Ponpu برای کامپیوتر

گاهی اوقات توسعه دهندگان یک استودیو، ایده‌ای جدید برای طراحی بازی خود را از عنوانی قدیمی و جذاب به دست می‌آورند؛ بازی‌های بسیار و جذابی بر روی کنسول‌های نسل اول وجود دارد که به‌واسطه آن‌ها می‌توانید آثار جدید و متنوعی را تولید کرد. استودیو بازی‌سازی Purple Tree Studio یکی از تیم‌هایی است که برای بازی جدید خود، ایده‌ای از یک گیم پلی قدیمی به دست آورده است. Bomberman در سال 1975 توانست طرفداران بسیاری را به‌واسطه گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده خود جذب کند، داستان در مورد شخصی بود که بمب‌های بسیاری را با خود به همراه داشت و برای باز کردن مسیر از آن‌ها استفاده می‌کرد. در عنوان جدید و تازه‌وارد Ponpu شاهد مکانیسمی به‌مانند بمبرمن هستیم اما گیم پلی تفاوت‌های بسیاری را در خود جای‌داده است، از جمله حالت‌های متنوع و گرافیکی خاص که می‌تواند هرکسی را مجذوب خود کند.

Ponpu با الهام از گیم پلی کلاسیک بمبرمن، این کانسپت قدیمی را به سمتی جدید سوق داده و مکانیک‌ها و ویژگی‌های جدیدی به گیم پلی اضافه کرده است. داستان روایتگر ماجرای اردکی است که برای مقابله با خدایان مختلفی که بر جهان آن‌ها حکمرانی می‌کنند، به پا خواسته اما کسی فکر نمی‌کند که کار از پیش ببرد و بیشتریان احساس می‌کنند که جان خود را در مبارزات اولیه از دست خواهد داد. شما می‌توانید با کنترل درست و راهنمایی‌های به‌موقع، اردک جنگجو را برای رسیدن به هدف نهایی خود، همراهی کنید. هر مرحله شامل رئیسی قدرتمند و البته زیر دستانی خواهد شد که قبل‌تر مهارت‌های بازیکنان را به چالش خواهند کشید. در هنگام مبارزه با دشمنان و باز کردن راه برای رسیدن به رئیس نهایی، با مهارت‌هایی در اردک آشنا خواهید شد که می‌توانند جانش را در بدترین شرایط نجات دهند.

برخی از مکانیسم‌های موجود در گیم پلی بمبرمن را می‌توان در بین توانایی‌های اردک جنگجو مشاهده کرد. یکی از این ویژگی‌های جذاب، پرتاب تخم‌هایی است که به‌جای خوشمزه بودن، کشنده و مرگبار هستند. در هنگام خطر می‌توانید از این تخم‌ها به سمت دشمنان پرتاب کرده و کارشان را یک‌سره کنید. صدالبته که این راه‌حل در هنگام مبارزه با رئیس اصلی بسیار کارساز خواهد بود. نباید از یاد برد که در هر مرحله برای ادامه مسیر، نیاز به کلیدهایی دارید که در مکان‌های مشخصی قرار داده شده‌اند.

حالت‌های متنوعی برای بازی کردن وجود دارد که اصلی‌ترین، بخش داستانی است و دیگر موارد برای بازی و رقابت به‌صورت چندنفره در نظر گرفته شده‌اند که هرکدام با دیگری تفاوت‌های بسیاری می‌کنند. اگر از علاقه‌مندان به بازی اکشن با این سبک و سیاق هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Shiny و The Last Campfire را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ponpu با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel Core i3 M380
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Inspired by the classic gameplay of Bomberman, Ponpu takes the concept in a new direction, adding new mechanics and features while packaging it in super-slick, hand-drawn graphics.
Play through the epic single-player campaign where you’ll face off against some of the coolest boss fights you’ve ever seen, in a race to defeat the almighty Duck-God and to stop him from resetting the universe.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.