دانلود بازی Rainbow Billy The Curse of the Leviathan برای PC
دانلود بازی Rainbow Billy The Curse of the Leviathan برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rainbow Billy The Curse of the Leviathan برای PC

پارسی گیم 15 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,308 بازدید

دانلود بازی Rainbow Billy The Curse of the Leviathan برای کامپیوتر

پلتفرمرها از همان ابتدای ظهور بازی‌های ویدیویی یکی از سبک‌های مادر بوده‌اند و همچنان نیز جایگاه خود را بین بازیکنان حفظ کرده‌اند. گیم پلی این بازی‌ها سادگی و جذابیت را در کنار یکدیگر به خورد بازیکن می‌دهند و همچنین از به چالش کشیدن او در طول مراحل ترسی ندارند. بسیاری از استودیوهای مستقل امروزه در ساخت بازی‌های پلتفرمر به مهارت بالایی رسیده و عناوین جذابی را منتشر می‌کنند. بازی Rainbow Billy The Curse of the Leviathan از استودیو ManaVoid Entertainment عنوانی ماجرایی و فانتزی در همین سبک جذاب است.

دنیای فانتزی بازی شکل متفاوتی داشته و داستان دست‌وپنجه نرم کردن با تغییرات درون آن و قبول ویژگی‌های مرموزش را روایت می‌کند. گاهی برای ایجاد تغییر گفت‌وگویی ساده، همدردی و یا دیدگاه جدید کافی است و این موضوع در داستان بازی برای ما روایت می‌شود. دنیای بازی رنگ خودش را از دست داده و سیاه‌وسفید گشته و شما باید با پیشروی در مراحل و ماجراجویی، دوباره رنگ‌های زنده و شاد را به آن برگردانید.

تنوع مراحل بازی بسیار زیاد بوده و در طول آن مکان‌های زیادی مانند غارهای تاریک، جزیره‌های مخفی که مملو از گنجینه است و همچنین دریای خطرناک را کشف خواهید کرد. به‌جز مأموریت اصلی، فعالیت‌های فرعی‌ای مانند ماهیگیری را نیز می‌توانید انجام دهید و با استفاده از منابع ارزشمند آن‌ها خودتان را قوی‌تر کنید. گیم پلی بازی به گشت‌وگذار، حل کردن معما و عبور از موانع مختلف خلاصه می‌شود و همچنین بعد عبور از هر مانع، رنگ را به آن منطقه برمی‌گردانید. در طول مراحل، 60 مدل مختلف موجود جادویی جذاب را هم ملاقات می‌کنید که باید به روشی هوشمندانه مشکل آن‌ها را حل کرده و دنیا را برای آن‌ها به‌ جای بهتری تبدیل کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Minecraft Dungeons را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rainbow Billy The Curse of the Leviathan با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 8.1 64-bit or higher
Processor: AMD FX-4350 or Intel equivalent.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650, 1 GB or AMD Radeon HD 7750, 1 GB
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX 10 compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 3 1300X or Intel Core i5-7400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5500 XT, 4 GB or Nvidia GeForce GTX 970, 4 GB
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 10 compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan is a wholesome, creature capture, 2.5D Adventure-Puzzle-Platformer with RPG elements. It is a family-friendly and openly accessible adventure in which you must save whimsical creatures by bringing back color to the world you once knew!
Rainbow Billy tells a universal coming of age story about dealing with changes in the world and accepting ourselves and the others around us! Sometimes it only takes a conversation, empathy, and a new point of view to make a world of a difference.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.