prince of persia
یحیی رحیمی

دامنه بازی Prince of Persia 6 توسط یوبی‌سافت به ثبت رسید

یحیی رحیمی 16 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
1,225 بازدید

بعید است کسی پیدا شود که سری بازی Prince of Persia یا همان شاهزاده ایرانی خودمان را نشناسد. این بازی زمانی یکی از محبوب ترین فرانچایزهای موجود بود. اولین نسخه بازی به نام The Sands of Time در سال 2003 روانه بازار شد و شروع یک سه گانه فوق العاده بود که پیشرفت های زیادی را در زمینه روایت داستان و گیم پلی پدید آورد. یوبی‌سافت از سال 2008 تا به حال صحبتی از این بازی نکرده است و بسیاری از طرفداران بی صبرنامه منتظر بازگشت شاهزاده هستند.

به تازگی یکی از کاربران ردیت، پست جدیدی را منتشر کرده است و بر اساس آن، دامین Priceofpersia6.com به ثبت رسیده است. اگر دنبال مالک این دامنه بگردیم، به سرورهای یوبی‌سافت می رسیم و در نتیجه خود یوبی‌سافت آن را به ثبت رسانده است. اگر به دامنه های ثبت شده قبلی نگاه بیندازیم، وب سایت نسخه پنجم بازی با آدرس Princeofpersia5.com در سال 2005 به ثبت رسیده است و تا به حال دامنه ای با اسم Princeofpersia7.com به ثبت نرسیده است و در نتیجه یوبی‌سافت بدون دلیل و تنها برای در اختیار داشتن حق امتیاز دامنه بازی چنین کاری را انجام نداده است.

البته باید گفت که کمپانی های مختلف برای جلوگیری از ثبت دامنه توسط افراد مختلف و حقوق کپی رایت چنین کارهایی انجام می دهند و ثبت این دامنه به معنی آن نیست که حتما بازی Prince of Persia 6 ساخته خواهد شد. هر چند که اخیرا شایعات مختلفی در مورد این فرانچایز منتشر شده است و حتی یک تم مخصوص شاهزاده ایرانی را هم در بازی For Honor مشاهده کردیم. آیا شاهزاده ایرانی قرار است دوباره برگردد؟ باید صبر کنیم و منتظر خبرهای بیشتر بمانیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    sina

    مهمان

    سلام لطفا نسخه 1و2و3 بازی رو هم به صورت کامل(همراه کات سین ها و فیلم ها) داخل سایت خوبتون قرار بدین ممنون

    پاسخ دهید