بازی Rainbow Six Extraction
محمد صادق شجاعی

تاریخ انتشار بازی Rainbow Six Extraction لو رفت

محمد صادق شجاعی 26 مهر 1400 بدون دیدگاه
298 بازدید

بازی Rainbow Six Extraction که نسخه فرعی بازی Rainbow Six Siege محسوب می‌شود، تجربه‌ای PvE و Co-op است که پیش از این با نام Rainbow Six Quarantine شناخته می‌شد. این محصول استودیو یوبی سافت مونترال قرار بود در سپتامبر 2021 عرضه شود، اما در نهایت قرار شد که در سال آینده میلادی در دسترس قرار بگیرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ممکن است که شرکت Ubisoft به طور ناخواسته تاریخ دقیق انتشار این اثر را اعلام کرده باشد.

براساس صفحه بازی Rainbow Six Extraction در وب‌سایت رسمی یوبی‌سافت، بازی مذکور در تاریخ 20 ژانویه 2022 (30 دی) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. با این وجود که باید منتظر تایید این تاریخ از سوی شرکت Ubisoft باشیم، اما به نظر می‌رسد این پست که در ماه ژوئن سال جاری منتشر شده، اخیرا و قبل از رونمایی کامل، به روز رسانی شده است.

در بازی Rainbow Six Extraction بازیکنان باید با همکاری یکدیگر با موجودات فضایی انگل مانندی به نام Archaeans مبارزه کرده و ضمن شکست دادن آن‌ها، وظایف مختلفی از جمله جمع‌آوری اطلاعات را به منظور پیشرفت در بازی به انجام برسانند. اعضای تیم‌ها می‌توانند از بین مبارزه در مناطق دشوارتر نقشه در ازای دریافت پاداش اضافه و خارج شدن از منطقه به همراه لوت‌هایشان، یکی را انتخاب کنند. اپراتور‌هایی که به نقطه خروج نرسند، به عنوان MIA شناخته شده و تنها پس از نجات‌شان در هجوم بعدی در دسترس خواهند بود.

بازی Rainbow Six Extraction

هدف یوبی سافت از تاخیر در انتشار Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Extraction در ابتدا قرار بود در ژوئیه 2021 همراه با بازی Rider’s Republic در دسترس قرار بگیرد. با این حال، این تصمیم محقق نشد. شرکت یوبی سافت در این رابطه چنین اعلام کرده است:

هدف ما از به تعویق انداختن هر دوی این بازی‌ها، فراهم کردن زمینه تجربه و آزمایش بیشتر توسط بازیکنان و دریافت بازخورد آن‌هابوده است. به این واسطه ما می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه را به بازار عرضه کرده و از ظرفیت کامل این آثار بهره برده‌ایم.

ما باور داریم که تاریخ جدید انتشار امکان دستیابی به این هدف را میسر می‌کند. این تصمیم هم به سود بازیکنان بوده و هم به عملکرد بلند مدت آثار ما کمک خواهد کرد.

نظر شما راجع به بازی Rainbow Six Extraction چیست؟ آیا این اثر در حد و اندازه‌های بازی اصلی خود یعنی بازی Rainbow Six Siege عمل خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.