call-of-duty-modern-warfare-2-en-approche-remastered
یحیی رحیمی

شایعه: نسخه مولتی پلیر بازی Modern Warfare 2 Remastered تابستان منتشر می شود

یحیی رحیمی 24 فروردین 1399 بدون دیدگاه
860 بازدید

بازی Modern Warfare 2 Remastered هفته پیش برای کنسول PS4 منتشر شد. شاهد یک ریمستر فوق العاده با کیفیت از بخش داستانی بازی بودیم. هر چند که بخش مولتی پلیر آن به دلیل تمرکز روی نسخه 2019 بازی ریمستر نشد. حالا یوتوبر معروف TheGamingRevolution بار دیگر ادعا کرده است که بخش آنلاین این بازی نیز در دست توسعه است و به زودی عرضه خواهد شد.

این فرد در توییتر خود ادعا کرده است که مود گروهی بازی Modern Warfare 2 Remastered در تابستان سال جاری منتشر خواهد شد. انتشار این توییت باعث شد که حساب کاربری او در توییتر تعلیق شود و همین احتمال درست بودن این شایعه را بالاتر می برد.

این فرد قبلا وجود بازی Modern Warfare 2 Remastered و همچنین بخش های مختلف آن را لو داده بود. به گفته او ریمستر این نسخه مدت هاست که تحت توسعه قرار داشت و قرار بود که روز قبل از عرضه و به صورت غافل گیرانه معرفی شود. در آخر تیزری از تریلر معرفی بازی لو رفت و برنامه های Activision بهم خورد. هر چند که بسیاری انتظار بخش مولتی پلیر را داشتند اما در آخر تنها بخش داستانی را دیدیم.

نسخه 2019 بازی Modern Warfare کاربران بسیاری زیادی دارد و همچینن بخش Warzone نیز به این تعداد افزوده است. عرضه یک بازی مولتی پلیر دیگر از این سری چندان منطقی نیست و باعث سردرگمی بازیکنان خواهد شد. از آنجایی که توییت او حذف شده است و حسابش نیز مسدود شده است، احتمال درست بودن این شایعه بالا می رود اما مانند همیشه باید آن را تنها یک شایعه خواهد و درستی و غلطی آن بعدها مشخص خواهد شد.

در سوی دیگر نقشه های نسخه های مختلف نیز بازسازی شده اند و داخل Call of Duty: Modern Warfare قرار دارند. باید دید که این شایعه تا چه اندازه درست خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: Segmentnext

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.