halo 3
یحیی رحیمی

اولین اسکرین شات های نسخه PC بازی Halo 3 منتشر شد

یحیی رحیمی 15 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,126 بازدید

بازی The Master Chief Collection یک تصمیم جالب از سوی مایکروسافت بود و بر اساس آن تعدادی از بازی های سری بازی Halo روی PC نیز منتشر شدند. از این برنامه تا به حال دو نسخه را دیده ایم و احتمالا Halo Combat Evolved Anniversary را بازی کرده باشید. حالا به تازگی اسکرین شات هایی از بازی Halo 3 منتشر شده است و حالا زمان آن است که نتیجه توسعه بازی توسط تیم اکس باکس را ببینیم.

گفته شده است که این تصاویر بخشی از ارایه ماهانه توسعه دهندگان بوده است و با توجه به اینکه تیم توسعه از خانه به کار خود ادامه می دهند، بیشتر روی جزئیات کار شده است تا بخش های کلی بازی. به هر حال می توانید در زیر این تصاویر را مشاهده کنید. تیم توسعه همچنین گفته است که ویژگی چالش های Halo نیز برخواهد گشت و به نظر کسی واقعا تصمیم درستی در این مورد گرفته است!

جدا از آن ویژگی های بسیار جالبی نیز در بازی Halo 3 به کار گرفته شده است. به زودی قرار است بخشی به تنظیمات اضافه شود که با استفاده از آن قادر به تغییر مختصات هدف سلاح ها و همان X و Y آن‌ها خواهیم بود که این ویژگی می تواند کمک زیادی به بازیکنان کند. علاوه بر آن، قابلیت ترکیب کلیدهای مختلف نیز اضافه خواهد شد و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم.

بازی Halo 3 یکی از بهترین داستان های ممکن را در این سری داشت و تجربه ای فوق العاده در اختیار طرفداران قرار داد. این بازی آربایتر و مستر چیف را در کنار هم قرار داد و زمانی که بازی برای کنسول Xbox 360 منتشر شد، حتی فکر به این موضوع نیز هر کسی را به هیجان می آورد. اسکرین شات های منتشر شده کیفیت بهتری نسبت به نسخه پیشین دارند اما هنوز هم جای کار بیشتر وجود دارد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.