assassin's creed II
یحیی رحیمی

بازی های مجازی Uplay را از دست ندهید: Assassin’s Creed 2 و خیلی بیشتر

یحیی رحیمی 13 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,036 بازدید

اگر یادتان باشد، یوبی‌سافت ماه گذشته بازی Assassin’s Creed 2 را به صورت مجانی در اختیار کاربران Uplay قرار داد و این ماه نیز دوباره آن را به همراه دو بازی دیگر به صورت مجانی در اختیار کاربران این فروشگاه قرار داده است و می توانید این بازی ها را برای همیشه به حساب خود اضافه کنید.

بازی Assassin’s Creed 2 یکی از بهترین نسخه های این سری است و ما را به سفری دور در ایتالیای زمان رنسانس می برد و کنترل شخصیت محبوب اتزیو را در اختیار ما قرار می دهد. می توانید از امروز تا پنجم مه میلادی این بازی را به حساب خود اضافه کنید. به نظر می رسید که این بازی به دلیل معرفی Assassin’s Creed Valhalla رایگان شده است و اگر از آن بازی هیجان زده شده اید، می توانید فعلا این یکی را امتحان کنید.

اگر که قتل های تاریخی را نمی پسندید، گزینه های دیگری نیز در اختیار شماست. دیگر بازی مجانی Child of Light است که یک عنوان نقش آفرینی است. داستان بازی روایتگر زندگی شاهزاده دنیای Austria است که توسط ملکه تاریکی دزدیده و در دنیای Lemurai زندانی شده بود. شاهزاده قصه ما که Aurora نام دارد جواب هیچ سؤالی را نمی‌دانست اما تنها یک چیز قطعی بود، او باید با ملکه تاریکی مبارزه می‌کرد و سرزمینش را از چنگال او نجات می‌داد.

در آخر نیز بازی Rayman Legends در اختیار شماست که با وجود گذشت هفت سال از انتشار آن، هنوز یک بازی فوق العاده به نظر می رسد. داستان بازی همانند بسیاری از عناوین هم سبکش، از پیچیدگی خاصی بهره نمی‌برد و گیمر بایست با شخصیت‌های خنگ موجود در سیر داستانی به دنبال یک سری از شخصیت‌های شرور رفته و آن هارا دستگیر کند.

هر سه این بازی ها تا روز پنجم مه میلادی در دسترس خواهند بود و تنها لازم است که یک حساب Uplay را در اختیار داشته باشید. از لینک های زیر برای انتقال به فروشگاه استفاده کنید:

Assassin’s Creed 2

Child of Light

Rayman Legends

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.