چهار بازی سری Assassin's Creed (اساسینز کرید)
محمد صادق شجاعی

چهار بازی معرفی نشده از سری Assassin’s Creed در حال ساخت است

محمد صادق شجاعی 10 اسفند 1401 بدون دیدگاه
1,164 بازدید

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که یوبی سافت قصد دارد تمام تمرکز خود را به سری Assassin’s Creed (اساسینز کرید) اختصاص داده و هم‌اکنون با اضافه شدن چهار بازی معرفی نشده، در مجموع 10 بازی از مجموعه مذکور در حال ساخت است.

بیش از یک دهه است که سری Assassin’s Creed به مجموعه پرچمدار شرکت Ubisoft تبدیل شده است. به همین دلیل جای تعجب نیست که این شرکت به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر روی آن باشد. بر اساس گزارش منتشر شده توسط تام هندرسون در وب سایت Insider Gaming، در حال حاضر در مجموع 10 بازی اساسینز کرید مراحل تولید را پشت سر می‌گذارند که تعدادی از آن‌ها به طور رسمی معرفی نشده‌اند. طبق این گزارش، شرکت یوبی سافت در کنار «برخی از مجموعه‌های بزرگ دیگر» تمام توان خود را روی سری Assassin’s Creed متمرکز کرده است.

یکی از چهار بازی معرفی نشده از سری اساسینز کرید، با اسم رمز Project Nebula شناخته می‌شود. این اثر توسط استودیو یوبی سافت صوفیه که ساخت بازی‌های Assassin’s Creed 3: Liberation و Assassin’s Creed Rogue را در کارنامه دارد، در حال ساخت است. با استناد به گزارش‌ها، بازی Project Nebula دارای سه فضای مختلف شامل هند، امپراتوری آزتک و مدیترانه خواهد بود. Project Raid دیگر اثر جدید سری Assassin’s Creed است که به عنوان یک تجربه رایگان چهار نفره توسط استودیو یوبی سافت چنگدو ساخته می‌شود. ظاهرا این اثر دارای شخصیت‌های قابل بازی از تمامی آثار مجموعه اساسینز کرید خواهد بود.

دیگر بازی معرفی نشده سری Assassin’s Creed که در گزارش Insider Gaming به آن اشاره شده، بازی Project Echoes است. این اثر چند‌نفره از فناوری ابری شرکت یوبی سافت یعنی Scalar استفاده می‌کند. استودیو یوبی سافت انسی وظیفه تولید این اثر را بر عهده دارد که پیش از این بازی‌هایی از مجموعه‌های اساسینز کرید و Splinter Cell را ساخته و از بازی The Division 2 پشتیبانی کرده است. همچنین در گزارش تام هندرسون اشاره شده است که اعضای یوبی سافت به صورت داخلی مشغول بحث در مورد دنباله معرفی‌ نشده بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus هستند.

چهار بازی سری Assassin's Creed (اساسینز کرید)

Assassin’s Creed Mirage در سال جاری منتشر می‌شود

علاوه بر آثار اشاره شده، شرکت Ubisoft مشغول ساخت چندین اثر از سری Assassin’s Creed است که به صورت رسمی معرفی شده‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به Assassin’s Creed Mirage ،Codename RED ،Codename HEXE ،Codename JADE و Invictus اشاره کرد.

بر اساس گزارش Insider Gaming، یوبی سافت قصد دارد که برنامه انتشار سالانه سری اساسینز کرید را دوباره آغاز کند. در حال حاضر برنامه شرکت مذکور به این صورت است که بازی‌های Assassin’s Creed Nexus و Assassin’s Creed Mirage در سال 2023، بازی Codename RED در سال 2024، بازی Invictus در سال 2025 و بازی Codename HEXE در سال 2026 منتشر شوند. تاخیر در انتشار آثار یوبی سافت، با توجه به وضعیت کنونی این شرکت، چندان دور از انتظار نیست.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.