Assassins-Creed-Valhalla-
یحیی رحیمی

نقشه بازی Assassin’s Creed Valhalla دارای سه شهر اصلی بزرگ است

یحیی رحیمی 13 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,050 بازدید

یوبی‌سافت به طور غافل گیرانه بازی Assassin’s Creed Valhalla را معرفی کرد. این بازی در مورد عصر وایکینگ هاست و داستانی شخصیتی به نام ایور را روایت می کند که همراه دوستان وایکینگش به جنگ می روند و به دنبال فتح پادشاهی انگلستان هستند. از دیروز تا به حال اطلاعات زیادی از بازی منتشر شده است و حالا کارگردان بازی نیز در گفتگوی خود با Game Informer از بخش های بیشتری گفته است.

در طی مصاحبه از اشرف اسماعیل در مورد اندازه جهان بازی Assassin’s Creed Valhalla پرسیده شده است و اینکه آیا یوبی‌سافت زحمت طراحی نقشه انگلستان و نروژ را به خود داده است یا اینکه تنها یک شبیه سازی کوچک از آن‌ها ارایه داده است. اسماعیل در جواب گفته است: «با نقشه نروژ و انگلستان عهد عتیق روبه رو هستیم و باید گفت که نقشه انگلستان فوق العاده بزرگ است»

ما روی چهار پادشاهی انگلستان در طی سه موقع زمانی تمرکز کرده ایم: Wessex، Northumbria، East Anglia و Mercia. افرادی که به تاریخ وارد هستند می توانند آن را ببینند. بخش بزرگی از انگلستان را داریم و داخل این محدوده نیز سه شهر بزرگ: لندن، وینچستر و یورک. در کنار آن نیز شهرهای کوچک تری داریم و این در مورد نروژ نیز صدق می کند. ما سورپرایزهای دیگری نیز در نقشه داریم و در مورد آن حرف نمی زنم زیرا که هسته ماجراجویی بازی به هم می خورد. ما ابتدا در نروژ شروع می کنم و زیبایی این دنیا را می بینیم. می توانید حس کنید که زندگی در این سرزمین سخت است و در نتیجه به سمت انگلستان می رویم. البته که بازیکنان می توانند به نروژ برگردند و چیزهای زیادی برای دیدن در نروژ وجود دارد.

بازی The Witcher 3 نیز به همین شکل بود و پادشاهی های مختلفی را در دل خود داشت که هر کدام به شهرهای کوچکی تقسیم شده بودند. اگر بازی Assassin’s Creed Valhalla چشمتان را گرفته است، گیم پلی بازی در روز 7 مه را از دست ندهید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.