cities-skylines
یحیی رحیمی

بازی های ماه مه سرویس PS Plus: با Cities: Skylines و Farming Simulator همراه شوید

یحیی رحیمی 11 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
837 بازدید

اگر از کاربران سرویس PS Plus هستید می دانید که سر ماه رسیده است و موقع معرفی بازی های رایگان جدید است. این ماه می توانید دو بازی شبیه ساز فوق العاده را دریافت کنید. یکی از بازی ها Cities: Skylines است که شما را در نقش شهردار قرار می دهد و باید به شهرسازی بپردازید.

مانند ماه گذشته از روز پنجم ماه قادر به دریافت بازی های مجانی ماه خواهید بود و همچنین تا روز 1 ژوئن نیز برای اضافه کردن این بازی ها به حساب کاربری خود وقت دارید. اما در مورد بازی های این ماه باید گفت که Cities: Skylines یک عنوان شبیه ساز شهرسازی است و باید یک شهر را از پایه به یک کلان شهر بزرگ با انواع و اقسام تفریح ها و کارخانه ها تبدیل کنید. بسته های الحاقی مختلفی برای این بازی منتشر شده است که بازی را از خسته کننده بودن نجات می دهد.

دیگر بازی ماه نیز Farming Simulator 19 است. این بازی شبیه ساز کشاورزی به صورت مدرن است. در این بازی کنترل ماشین آلات کشاورزی را به دست خواهید گرفت و یک تجارت بزرگ را شروع خواهید کرد و هر بار باید به زمین های تحت مالکیت خود بیفزایید و همچنین ماشین آلات جدید را برای تسریع بازی خریداری کنید.

هنوز می توانید بازی های ماه آوریل را به حساب خود اضافه کنید. برای دریافت بازی های Uncharted 4: A Thief’s End و Dirt Rally 2.0 تا روز 4 مه میلادی فرصت دارید و بعد از آن عنوان های جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای دریافت این بازی های رایگان نیاز به اشتراک PS Plus داریم که حق اشتراک آن در یک سال 60 دلار است.

چند روز پیش تصویری از بازی های ماه مه لو رفته بود و حالا می دانیم که این تصویر کاملا اشتباه بوده است و چندان به شایعات گوش ندهید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.