یحیی رحیمی

تعداد کاربران سرویس PlayStation Plus به 34.2 میلیون نفر رسید

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
621 بازدید

امروز کمپانی Sony Interactive Entertainment نتایج و آمار و ارقام مالی شرکت خود را اعلام کرده است که این آمار تا پایان 31 مارس 2018 است. نکات جالبی در بین این آمار وجود دارد که امروز نیز خبری در مورد آن پوشش دادیم و بر این اساس این کمپانی، 80 میلیون کنسول PS4 فروخته است. آمار منتشرشده نشان از تغییرات گسترده این کمپانی است و مرتبط با برند PlayStation و PlayStation Network است.

تصاویری نیز در مورد آمار کلی این کمپانی منتشر شده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید. اولین تکه این آمار و ارقام مربوط به تعداد اعضای PlayStation Plus است که به میزان 34.2 میلیون نفر تا 31 مارس 2018 رسیده است. این آمار نسبت به ارقامی که در ماه فوریه منتشر شد، به میزان 2.7 میلیون نفر بالا رفته است. تعداد کاربران این سیستم اما سال‌به‌سال پیشرفت خوبی پیدا کرده است و هرسال نزدیک به 7 میلیون نفر پیشرفت داشته است.

آمار و ارقام تجارت سونی در سال 2017
آمار و ارقام تجارت سونی در سال 2017

تعداد فروش کنسول‌های بازی نیز تا آخر سال 2017 به میزان 73 میلیون دستگاه بوده است که گفته می‌شود امسال به 80 میلیون عدد رسیده است. همان‌طور که گفته شد درصد فروشی کنسول‌ها نسبت به سال‌های گذشته افت داشته است و این روند کاملاً طبیعی است. میزان فروش بازی‌ها نیز به 645 میلیون عدد رسیده است که آمار بسیار خیره‌کننده‌ای است. آماری نیز در مورد سه ماه سوم سال 2017 وجود دارد که نشان از فروش فوق‌العاده در ماه‌های پرفروش سال است.

بر اساس آمارهای منتشرشده می‌توان گفت که فروش نرم‌افزار و بازی، بیشترین سود را برای سونی داشته است و فروش سخت‌افزار در مقام بعدی قرار می‌گیرد. انتظار داریم که این آمار روزبه‌روز بیشتر شود و در کل می‌توان گفت که تجارت بازی‌های ویدیویی کمپانی سونی، بسیار پرسود است و در مسیر خوبی قرار دارد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.