jim_ryan
یحیی رحیمی

سونی به پشتیبانی از پلی استیشن 4 تا چهار سال آینده ادامه می دهد

یحیی رحیمی 28 شهریور 1399 بدون دیدگاه
318 بازدید

مدیرعامل پلی استیشن در گفتگو با واشینگتن پست در مورد آینده کنسول پلی استیشن 4 و پشتیبانی از آن صحبت کرده است. او گفته که سونی پشتیبانی‌اش را تا چهار سال آینده ادامه خواهد داد و قرار نیست کاربران این کنسول فراموش شوند. این صحبت‌ها پس‌ازآن بیان‌شده که در روزهای گذشته، خبری‌هایی مبنی بر انتشار بازی‌های Horizon Forbidden West و Spider-Man: Mile’s Morales برای پلی استیشن پخش‌شده و جیم رایان باور دارد که هیچ‌کدام از طرفداران نیازی به ناراحتی در این مورد ندارند.

jim ryanهیچ‌کسی نباید ناامید باشد، نسخه پلی استیشن 5 آن بازی‌ها از نو و جداگانه ساخته‌شده تا از تمامی ویژگی‌های جدید کنسول استفاده کند. ما یک مسیر مشخص برای ارتقای کاربران پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 در نظر گرفته‌ایم و در آخر همه‌چیز به انتخاب خودشان بستگی دارد. من واقعاً از وضعیت فعلی رضایت دارم.

رایان در ادامه گفته که کنسول پلی استیشن 4 برای آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکه تا سه یا چهار سال آینده از آن پشتیبانی کامل به عمل خواهد آمد و تعدادی از بازی‌های جدید روی آن کنسول هم منتشر خواهند شد و سرویس‌هایی مانند پلی استیشن پلاس در اختیار آن کاربران خواهد بود: « امیدواریم اگر کارمان را به‌درستی انجام دهیم، تعداد زیادی به پلی استیشن 5 کوچ کنند اما هنوز میلیون‌ها نفر با کنسول PS4 درگیر خواهند بود.»

پشتیبانی از کنسول پلی استیشن 4 باوجود 110 میلیون بازیکن فعلاً در سراسر دنیا، عمل منطقی به‌حساب می‌آید و درصورتی‌که این تعداد از کاربران به‌یک‌باره رها شوند، وقایع خوبی برای سونی اتفاق نخواهد افتاد. سونی چنین استراتژی در مورد کنسول PS3 هم اتخاذ کرده بود و نیازی به انتقال سریع به سخت‌افزار جدید ندارید. کنسول فعلی شما بسیاری از بازی‌های جدید را پشتیبانی می‌کند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.