dayz
یحیی رحیمی

استودیو سازنده بازی DayZ تعطیل شد؛ توسعه بازی ادامه خواهد یافت

یحیی رحیمی 10 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
532 بازدید

امروز شرکت Bohemia Interactive اعلام کرده است که استودیو سازنده بازی DayZ که داخل شهر براتسیلوا اسلواکی قرار دارد به دلیل مشکلاتی تعطیل شده است. این استودیو بیش از 40 توسعه دهنده داشت و حالا بر اساس اعلامیه منتشر شده، فعلا از کار قبلی خود کنار رفته اند.

کارمندانی که در این استودیو کار می کردند، حالا به دیگر استودیوهای تحت نظر Bohemia Interactive سپرده شده اند و بر اساس صحبت مدیر عامل کمپانی، این تصمیم به نفع هر دو طرف بوده است:

ما اخیر استودیو براتسیلوا خود را بسته ایم. این تصمیمی میان مدیریت کمپانی و استودیو بود و می خواهیم از تمام اعضای تیم به دلیل همکاری شان تشکر کنم. این تصمیم روی آینده توسعه دهنده ها تاثیری نخواهد گذاشت و توسعه بزای DayZ نیز مانند همیشه و برنامه گذشته ادامه خواهد یافت.

همان طور که خواندید، استودیو تایید کرده است که روند توسعه بازی DayZ ادامه خواهد یافت و این تصمیم هیچ تاثیری روی خود بازی نخواهد گذاشت و در نتیجه نباید نگران پایان پشتیبانی بازی بود. به نظر می رسد که این تصمیم از اوایل سال 2019 گرفته شده است و کارهای تعدیل و انتقال کارکنان نیز به آرامی در طول ماه های گذشته انجام شده است تا مشکلی در این مورد برای کسی پیش نیاید.

Bohemia Interactive در ماه ژانویه تایید کرده بود که تیم توسعه بازی DayZ به دلیل کار روی موتور جدید کاهش خواهد یافت. توسعه فناوری جدید برای آینده کمپانی اهمیت زیادی خواهد داشت. هر چند که کاهش تعداد توسعه دهندگان روی روند آپدیت ها تاثیر گذاشته است اما فعلا چنین تصمیمی برای استودیو حیاتی بوده است و آینده آن به این تصمیم بزرگ بستگی خواهد داشت.

بازی DayZ یک بازی شوتر اول شخص در دنیای آخرالزمانی است که زامبی‌ها دنیا را به هرج و مرج انداخته‌اند. دنیای بازی به صورت جهان آزاد است و شما باید در کنار 60 بازیکن دیگر، سعی کنید تا مدت طولانی‌تری نسبت به بقیه زنده بمانید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.