بازی Silica
علیرضا نظری

بازی Silica، محصول جدید استودیو سازنده سری Arma معرفی شد

علیرضا نظری 22 فروردین 1402 بدون دیدگاه
351 بازدید

استودیو Bohemia Interactive که تاکنون ساخت سری Arma و بازی DayZ را در کارنامه خود به ثبت رسانده، به تازگی یک بازی کاملا جدید را معرفی کرده است. این بازی با نام Silica (سیلیکا)، نبردهای استراتژی هم‌زمان را با اکشن تیر‌اندازی اول شخص ترکیب می‌کند. نسخه Early Access بازی سیلیکا طی یک تا دو ماه دیگر از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و انتظار بر این است که حدود یک سال در این سرویس باقی بماند.

استودیو Bohemia Interactive در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی Silica بیشتر توسط یک فرد به نام مارتین درام ملیچارک ساخته شده است که سازنده اصلی بازی Take On Mars بود. در بازی سیلیکا بازیکنان بایستی نقش‌ فرمانده را در حالت RTS بر عهده بگیرند و نیروهای خود را در یک مدار مشخص نظارت کنند؛ یا به نوعی دیگر، بازیکن به عنوان یک سرباز پیاده نظام می‌تواند تمام واحدها و وسایل نقلیه را از زاویه دید اول شخص کنترل کند.

بازی Silica

حالت‌های مختلف در بازی Silica

بازی Silica از سه حالت در گیم پلی بهره‌مند است. در حالت استراتژی که به عنوان حالت پرچمدار در بازی توصیف می‌شود، بازیکنان می‌توانند پایگاه دلخواه خود را بسازند و با فرماندهی نیروهای خود به دشمنان دیگر حمله کنند. این حالت در واقع، عناصر RTS و FPS را با هم ترکیب می‌کند. در حالت FPS نه تنها می‌توانیم از سلاح‌های مختلف در طول بازی بهره ببریم، بلکه یازده وسیله نقلیه مختلف نیز برای استفاده در دسترس قرار دارد. علاوه بر این، سربازان تنها چیزهایی نیستند که می‌توانیم کنترل کنیم، بلکه حشرات بیگانه و هشت نوع مختلف از آن‌ها را نیز کنترل خواهیم کرد.

حالت بعدی، حالت Prospector است که به عنوان یک آموزش برای بازی سیلیکا ارائه شده است. در بازی اول شخص تک نفره یا چند نفره، بازیکنان وظیفه دارند منطقه را با هدف کشف ماده‌ای با ارزش به نام بالتریوم جست و جو کنند. در نهایت، حالت Arena، که به عنوان یک حالت پر تنش، در قالب شوتر اول شخص برای تمامی افراد توصیف می‌شود. همچنین به گفته توسعه دهنده، اثر سیلیکا به زودی در استیم عرضه می‌شود و طی یک دوره 9 الی 12 ماهه روی این سرویس در دسترس کاربران خواهد بود.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.