دانلود بازی Someday Youll Return Directors Cut برای PC
دانلود بازی Someday Youll Return Directors Cut برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Someday Youll Return Directors Cut برای PC

پارسی گیم 23 اسفند 1401 1 دیدگاه
5,507 بازدید

دانلود بازی Someday Youll Return Directors Cut برای کامپیوتر

ژانر وحشت روان‌شناختی از آن دسته بازی‌ها است که بازیکنان را وارد دنیا و ذهن شخصیت اصلی کرده و سعی می‌کند از فرمول‌های متفاوتی برای ترساندن مخاطب استفاده کند. این سبک بازی‌ها در سال‌های اخیر موفق به کسب شهرتی چند برابر سال‌های ابتدایی خود شده‌اند. داستان سرایی جذاب و تمرکز بر روی اتمسفر از دیگر نکات مهم سبک ترسناک روان شناختی است. یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این ژانر در چند وقت اخیر نیز اثری به نام Someday Youll Return Directors Cut است.

بازی Someday Youll Return Directors Cut به دست کمپانی چک CBE Software ساخته شده و روایتگر داستان مردی به نام دنیل است که برای یافتن دختر گمشده‌اش باید به سفری ناخوشایند درون جنگل برود. این بازی مکان‌های واقعی کشور چک مانند بناهای طبیعی، علائم گردشگری و چشم اندازهایش را به شکل جذابی به تصویر کشیده است. این بازی از زاویه دید اول شخص دنبال شده و شامل هیچ‌گونه سیستم مبارزه‌ای نیست؛ ولی بازیکنان باید از مکانیک‌های زیادی برای پیروی در داستان استفاده کنند.

در بعضی از قسمت‌های بازی، سکانس‌های مخفی کاری وجود دارد که در آن بازیکن باید از آن استفاده کند تا از خطر جلوگیری شود. تصمیمات و اقدامات بازیکنان عواقبی دارد که می‌تواند در پایان تأثیر بگذارد و در نهایت می‌توان به پنج پایان مختلف رسید. بازیکن دارای تلفن همراهی با ردیابی GPS است و برای پیشرفت در بازی، از ساخت و ساز و تعامل با محیط استفاده می‌کند. این بازی ترسناک کوچک ولی جذاب، با داستان به‌یادماندنی‌اش، قطعاً ارزش تجربه دارد؛ پس آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Someday Youll Return Directors Cut نسخه کامل و تدوین شده از این عنوان جذاب ترسناک و روان‌شناختی است. این بازی با اتمسفری تاریک و ترسناک از کشور چک و روایت داستانی به‌یادماندنی، قطعاً از بهترین بازی‌های ترسناک سال خواهد بود. پس اگر به آثار داستانی و ترسناک علاقه دارید، تجربه این بازی بی نظیر را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Saturnalia و Fobia St Dinfna Hotel را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Someday Youll Return Directors Cut برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 and Higher
Processor: intel i5 or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 970 or comparable
Storage: 13 GB available space
Additional Notes: At this moment the game doesn’t support ultrawide displays

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 and Higher
Processor: intel i7 or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 1060 or better
Storage: 13 GB available space
Additional Notes: At this moment the game doesn’t support ultrawide displays

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

What would you do if your daughter went missing? How far would you go to track her down? Venture into the old Moravian woods to find Stella, and unveil the shroud of your sanity in the process. Someday is a critically acclaimed game of psychological horror that has been polished, expanded, and rereleased in this new Director’s Cut. Find out what happened by visiting the place where tragedy first struck. Use your wits, map, and tourist tracks to navigate the mysterious landscape. The forest is full of old memories, abandoned camps, murky swamps, and collapsed bunkers. Discover local stories to solve otherworldly puzzles and maneuver through locations you once knew so well. And don’t forget to keep your head down. Something out there might be watching.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    وحید

    مهمان

    حرف نداره بازیش؛ گرافیک فوق العاده عالی، بهترین جنگلی که میشه دید، جنگل و طبیعت این بازی بسیار زیبا و چشم نواز و البته ترسناک هستش. جالبه تابش نور خورشید در میان درختان داعم در حال تغییر هستش مثل واقعیت، مثلا جایی نور افتاده ناگهان اون نقطه از بازی تاریک میشه که من در هیچ بازی چنین چیزی رو ندیدم. ممنون و تشکر که قرار دادید این بازی رو برای دانلود

    پاسخ دهید