V-Rally 4
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه مه سرویس Xbox Live Gold اعلام شد

یحیی رحیمی 10 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
434 بازدید

یک ماه دیگر مانند برق گذشت و دنیا هنوز هم با پاندمی COVID-19 دست و پنجه نرم می کند و فعلا بهترین کار در خانه ماندن و مواظبت از خود است. مایکروسافت به این منظور بازی های رایگان ماه مه میلادی را معرفی کرده است و اگر از اعضای سرویس Xbox Game Pass هستید می توانید با شروع ماه جدید 4 بازی فوق العاده را به صورت مجانی دریافت کنید.

مانند همیشه دو بازی برای کنسول Xbox One و دو بازی نیز برای Xbox 360 معرفی شده است. روی کنسول اکس باکس وان قادر به تجربه بازی اتومبیل رانی V-Rally 4 خواهید بود که تجربه ای فوق العاده از رانندگی در گل و لای را در اختیار شما قرار می دهد. این بازی تا آخر ماه مه میلادی در دسترس خواهد بود و در نتیجه می توانید سراسر ماه از آن لذت ببرید.

دیگر بازی رایگان نیز Warhammer 40K: Inquisitor – Martyr است که یک عنوان استراتژیک بسیار محبوب است و نبردهای فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد. این بازی از روز 15 مه میلادی تا اواسط ژوئن در دسترس خواهد بود و اگر آن را تجربه نکرده اید، حالا فرصت بسیار مناسبی است.

مایکروسافت دو بازی برای کاربران اکس باکس 360 نیز در نظر گرفته است. یکی از این بازی ها The Sensible World of Soccer است که یک بازی نسبتا قدیمی فوتبال است که در سال 2007 برای این کنسول منتشر شد و به نوعی یک بازی بسیار نوستالژیک است. می توانید این بازی را از روز اول تا پانزدهم مه در دسترس داشته باشید. دیگر بازی نیز Overlord است که داستان یک ارباب شیطانی است و می توانید از نظر یک شیطان دنیا را فتح کنید.

مانند همیشه بازی های Xbox 360 در اختیار کاربران کنسول Xbox One نیز قرار دارد و با شروع ماه از بازی های جدید لذت ببرید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.