Maid of Sker
یحیی رحیمی

بازی‌های مجانی ماه اکتبر Xbox Live Gold: آماده هالووین هستید؟

یحیی رحیمی 9 مهر 1399 بدون دیدگاه
296 بازدید

از فردا ماه اکتبر شروع می شود و این به معنی آن است که بازی‌های جدیدی هم در اختیار کاربران سرویس Xbox Live Gold قرار خواهد گرفت. روز هالووین در ماه اکتبر قرار دارد و مایکروسافت هم این ماه به فکر این روز بوده و بازی‌هایی را انتخاب کرده که به لحن این ماه بخورند. بازی‌های ماه اکتبر 2020 سرویس Xbox Live Gold، هرکدام به شیوه‌ای ترسناک هستند و یکی از آن‌ها حسابی شمارا می‌ترساند و دیگری اما المان‌های طنز را هم در کنار ترس به کار می‌برد.

اولین بازی ماه اکتبر، Slayaway Camp: Butcher’s Cut نام دارد. این‌یک بازی معمایی است که شمارا در نقش قاتل ماهری قرار می‌دهد که به دنبال کشتن افراد مختلف است و از این راه امتیاز خوبی به دست خواهید آورد. فضای این بازی به‌صورت ایزومتریک است و شمارا یاد بازی‌هایی مانند لارا کرافت و هیتمن گو می اندازد که طرفداران زیادی روی موبایل دارند.

Maid of Sker از استودیو Wales Interactive یکی از بازی‌های فوق‌العاده این ماه سرویس Xbox Live Gold است که در اختیار کاربران کنسول Xbox One قرار می‌گیرد. بازی شمارا به بریتانیای 1898 میلادی می‌برد و داستان خانواده‌ای عجیب را برایتان روایت می‌کند؛ خانواده‌ای که نسل در نسل دچار آزار و اذیت توسط نیروهایی غیرطبیعی بوده‌اند. ابتدا همه‌چیز آرام به نظر می‌رسد اما زمان شمارا در بر خواهد گرفت و به‌یک‌باره خود را میانه نبرد با نیروهای شیطانی خواهید دید.

Xbox-Games-With-Gold-October

بازی‌هایی که از طریق قابلیت Backward Compatible در اختیار شما قرار خواهند گرفت هم Sphinx and the Cursed Mummy و Costume Quest نام دارند. بازی Sphinx یک اثر اکشن ماجراجویی است که بر اساس مصر باستان و اسطوره‌های آن دوره ساخته‌شده و با قرار گرفتن در نقش یک مبارزه جوان، با نیروهای شیطانی و ترسناک مبارزه خواهید کرد. Costume Quest اما جزو بازی‌های محبوبی است که توسط استودیو Double Fine Games ساخته‌شده و دقیقاً مخصوص هالووین است.

از فردا قادر به دریافت دو بازی Slayaway Camp و Sphinx خواهید بود و از 16 اکتبر هم بازی‌های Maid of Sker و Costume Quest در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.