بازی Bugsnax
مهدی ملکی

سرویس پلی استیشن پلاس میزبان بازی‌های پلی استیشن 5 خواهد بود

مهدی ملکی 22 آبان 1399 بدون دیدگاه
337 بازدید

کنسول پلی استیشن 5 امروز به صورت رسمی عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد که سونی بیش از هر زمان دیگری آماده یک رقابت نفس‌گیر است؛ انحصاری‌های محبوب، نوآوری و سرویس‌های اشتراکی نزدیک به یک دهه است که در خانواده پلی‌استیشن حفظ شده و به نسل‌های بعدی منتقل می‌شوند. یکی از این سرویس‌ها و شاید هم مهم‌ترین سرویسی که سونی روی آن سرمایه گذاری می‌کند، پلی استیشن پلاس است. اکنون مشخص شده است که این سرویس باز هم در رأس برنامه ها خواهد بود و سونی به توسعه آن ادامه خواهد داد.

سونی طی اشتراک گذاری برنامه خود، توضیح می‌دهد که جوایز سرویس پلی استیشن پلاس چگونه به کاربران عرضه خواهد شد. در واقع سرویس پلاس یک سرویس اشتراکی است که جهت انجام بازی‌های آنلاین مورد نیاز کاربران پلی استیشن است و در کنار این قابلیت، چندین ویژگی دیگر را نیز عرضه می‌کند. در کنار این ویژگی‌ها، هر ماه 2 بازی رایگان هم به آن افزوده می‌شود و مادامی که شما عضوی از این سرویس باشید، به این بازی‌ها دسترسی دارید. به نظر می‌رسد که این سرویس به تمرکز خود در عرضه بازی‌های ماهانه پلی استیشن 4 ادامه می‌دهد و در کنار آن عناوین پلی استیشن 5 را نیز به صورت طولانی مدت در خود حفظ می‌کند.

تمام کاربران پلی استیشن پلاس، حداقل دو بازی در ماه دریافت خواهند کرد و این ادامه می‌یابد. یکی از هدف‌های ما اضافه کردن منظم بازی‌های PS5 به این روند است. پس وبلاگ رسمی را دنبال کنید تا از بازی‌های ماهانه سرویس پلی استیشن پلاس مطلع شوید.

سونی در حال حاضر دو عدد از بازی‌هایی را که برای کاربران پلی استیشن 5 معرفی کرده است؛ بازی Bugsnax در روز عرضه برای اعضای پلاس که به PS5 دسترسی دارند در دسترس خواهد بود و بازی Destruction All Stars نیز پس از عرضه در سال آتی، به این سرویس اضافه خواهد شد.

هم‌اکنون تائید شده است که سرویس پلاس جهت استفاده از راهنمای بازی‌ها که در UI کنسول نسل بعدی سونی جای گرفته است، مورد نیاز خواهد بود. استفاده از فضای ابری سونی برای آپلود و دانلود فایل‌های سیو، ویژگی‌های آپدیت کنسول در حالت استراحت و بسیاری دیگر از موارد، جزوی از مزایای کاربران پلاس محسوب می‌شود. برای اطلاع از بازی‌های ماهانه این سرویس، پارسی گیم را دنبال کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.