Need-for-Speed-Underground
یحیی رحیمی

ماد جدید قابلیت Ray-Tracing را در بازی Need for Speed: Underground فعال کرد

یحیی رحیمی 6 اسفند 1398 بدون دیدگاه
3,317 بازدید

بازی Need for Speed: Underground تقریبا 17 سال پیش عرضه شد و بدون شک می‌توان خاطره‌انگیزترین نسخه‌های بازی Need for Speed را سری Underground این مجموعه دانست، سری بازی که درگذشته‌ی دور توسعه داده‌شده بودند و گرافیک خیره‌کننده‌ای نداشتند، اما استودیوی سازنده آن‌قدر بر روی محتوای این بازی‌ها کارکرده بود که هر بازیکنی می‌توانست تا ساعت‌ها با این سری بازی سرگرم شود.

سال 2017 بود که ماد Redux توانست ویژگی های گرافیکی زیادی به نسخه سال 2003 اضافه کند و از لحاظ کیفیت آن را بهبود ببخشد. این ماد بیشتر روی سایه ها تمرکز کرده بود و حالا به لطف ماد جدید می توانید از قابلیت Ray-Tracing یا ره گیری پرتو نیز استفاده کنید.

این دفعه یک مادساز به نام Str1itzia تصمیم به پورت ماد اصلی Redux و آپدیت آن به آخرین نسخه گرفته است و با این کار قابلیت ره گیری پرتو را برای Need for Speed: Underground فعال کرده است. این فرد همچنین ویدیویی از تغییرات گرافیکی منتشر کرده است و شاهد بهبود زیادی نسبت به ماد سال 2017 هستیم.

در حال حاضر هیچ راهی برای دانلود این ماد وجود ندارد زیرا که بر اساس صحبت خود سازنده ماد، با نصب آن عملکرد بازی پایین خواهد آمد و در اجرای آن مشکل ایجاد می شود. او فعلا در حال کار روی بهبود عملکرد بازی است و باید تنظیمات بازی دستکاری شود. هر چند که مشخص نیست واقعا این ماد بتواند قابلیت ره گیری پرتو را به صورت واقعی فعال کند و ممکن است تنها یک ظاهر بهتر به بازی ببخشد.

مدتی پیش بازی Need for Speed Heat عرضه شد و این بازی با وجود پیشرفت های زیادی هنوز از فناوری Ray-Tracing استفاده نمی کند و قطعا نسخه بعدی بازی که روی کنسول های جدید عرضه خواهد شد، این فناوری را وارد بازی خواهد کرد. EA مدتی پیش حق ساخت این فرانچایز را به Criterion Games برگرداند. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.