call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

SuperData: فروش سه میلیونی DOOM Eternal و 62.7 میلیون بازیکن Modern Warfare

یحیی رحیمی 4 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
677 بازدید

موسسه SuperData که آمار و ارقام بازی های ویدیویی را جمع آوری می کند، به تازگی در جدیدترین گزارش خود از میزان فروش بازی DOOM Eternal و همچنین تعداد بازیکنان عنوان Call of Duty: Modern Warfare پرده برداشته است و شاهد آماری بی سابقه در مورد هر دو بازی هستیم.

بدون شک عرضه بازی مجانی Call of Duty: Warzone روی میزان بازیکنان تاثیر بسیاری زیادی داشته است. چند هفته پیش گفته شد که میزان رشد این بازی فوق العاده بوده است و تنها در یک ماه، شاهد رسیدن تعداد بازیکنان به 50 میلیون نفر بودیم. به هر حال حالا با رشدی 159 درصدی نسبت به ماه های گذشته، میزان بازیکنان Modern Warfare به بیش از 62.7 میلیون نفر رسیده است.

شروع فصل جدید در کنار عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered بسیاری را دوباره به یاد فرانچایز ندای وظیفه انداخت و البته طرح فاصله گذاری اجتماعی در سراسر کشورهای دنیا نیز باعث شد که افراد زیادی به سمت این بازی کشیده شوند و اوقات بیکاری خود را با آن پر کنند.

SuperData در مورد میزان فروش بازی DOOM Eternal نیز صحبت کرده است و بر اساس آمار منتشر شده، میزان فروش این بازی به 3 میلیون نسخه رسیده است و این سه برابر نسخه ای است که سال 2016 به فروش رفته بود. نقدهای مثبت منتشر شده قطعا روی این بازی تاثیر زیادی گذاشته است.

در سوی دیگر بازی Half-Life: Alyx نیز فروش مناسبی داشته است. این بازی 40.7 میلیون دلار در مجموع فروش داشته است که با توجه به اینکه روی هدست های واقعیت مجازی منتشر شده است، رقم بسیار بزرگی است و Valve نیز در سوی دیگر به دنبال انتشار مودهای بیشتر و محتوای جدیدی برای کسب درآمد بیشتری است. نظر شما در مورد میزان فروش این بازی ها چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.