Morte Warzone
یحیی رحیمی

اپراتور جدید بازی Call of Duty Warzone معرفی شد: کابوی از دیار ایتالیا

یحیی رحیمی 18 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,082 بازدید

استودیو Infinity Ward از جدیدترین اپراتور بازی Call of Duty Warzone و Call of Duty Modern Warfare به نام Morte پرده برداشته است. این اپراتور امروز به بازی اضافه می‌شود و به دلایل نامشخصی یک کابوی ایتالیایی است که مهارت زیادی در نبردهای مدرن دارد.

Morte یکی از نیروهای سرویس ویژه ایتالیا است که رگه‌هایی از کابوی های آمریکا در او دیده می‌شود و ظاهر و لباس او مانند یک جنگجوی غرب وحشی است.Activision گفته که این شخصیت از روی تاریخچه غرب وحشی و فیلم‌های وسترن ایتالیایی مانند خوب، بد، زشت ساخته‌شده است. همه ما با فیلم‌های وسترن اسپاگتی که ساخته ایتالیا هستند آشنا هستیم و حتی بسیار فیلم‌های وسترن را با همین فیلم‌های ساخته ایتالیایی‌ها می‌شناسند.

شخصیت Morte از فردی واقعی به نام Fabio Rovazzi ساخته‌شده است که او یکی از رپرهای مشهور ایتالیا بوده و در این کشور طرفداران زیادی دارد. ظاهراً آشنایی او با طراح ایتالیایی بازی Call of Duty Warzone، هنگام برگزاری نمایشگاهی در رابطه با فیلم‌های سینمایی و بازی‌های علمی تخیلی بوده است که در آن برنادو انتونیاتزی، طراح بازی با فابیو ملاقاتی داشته‌اند. فابیو نیز در این مورد گفته است:

اینکه یکی از شخصیت‌های بازی ندای وظیفه باشم، آرزوی غیرممکنی بوده است که سال‌ها در دل خود نگه‌داشته‌ام. هیچ واژه‌ای برای نشان دادن هیجانم از این فرصت پیش‌آمده پیدا نمی‌کنم.

Morte Warzone

شخصیت Morte از امروز در بازی‌های Call of Duty Warzone و Call of Duty Modern Warfare با قیمت 2400 CP که برابر 20 دلار است در دسترس قرار می‌گیرد. اضافه شدن این شخصیت ممکن است باعث ورود سلبریتی های دیگری به بازی شود و اگر یادتان باشد، زمانی Snoop Dogg به‌عنوان یکی از صداپیشه‌های بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty Ghosts حضور داشت. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.