FIFA 20
یحیی رحیمی

چارت پرفروش ترین بازی های هفته انگلستان: FIFA 20 صدر را ربود

یحیی رحیمی 4 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
375 بازدید

مانند هر هفته چارت پرفروش ترین بازی های هفتگی کشور انگلستان معرفی شده است و شاهد صدرنشینی دوباره بازی FIFA 20 هستیم که بعد از هفته ها دوباره خود را به جایگاه اول رسانده است. هفته گذشته بازی Final Fantasy 7 Remake جایگاه اول را به دست آورده بود و این هفته با چند پله سقوط در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.

در مورد آمار فروش کلی هفته باید گفت که میزان خرید بازی از 200 هزار عدد گذشت و با توجه به مشکلات پیش آمده و تعطیلی بسیاری از فروشگاه ها، شاهد آمار فوق العاده ای در این زمینه هستیم. در ادامه لیست می توان بازی Animal Crossing: New Horizons را مشاهده کرد که در مکان دوم قرار گرفته است و روزهای خوشی را روی کنسول Nintendo Switch می گذارند.

اگر نگاهی به بازی های بعدی بیندازید، خواهید دید که بسیاری از آن‌ها عناوین اختصاصی کنسول Switch هستید. برای نمونه Mario Kart 8 Deluxe در جایگاه هفتم، Ring Fit Adventure در جایگاه دهم و البته Luigi’s Mansion نیز در مقام نهم قرار دارد. نینتندو چند روز پیش از به کار انداختن یک خط تولید دیگر خبر داده بود و به نظر می رسد که تجارت این کنسول در بهترین روزهای خود قرار دارد.

در ادامه بازی های محبوبی چون Star Wars Jedi: Fallen Order در جایگاه پنجم و همچنین GTA V نیز هنوز میان 10 بازی برتر قرار دارد. از بازی های تازه منتشر شده می توان به Resident Evil 3 اشاره کرد که جایی بهتر از مقام هشتم پیدا نکرده است. البته گزارش های حاکی از فروش 3 میلیون نسخه ای این بازی در هفته اول انتشار دارد. نظر شما چیست؟

  1. FIFA 20
  2. Animal Crossing: New Horizons
  3. Call of Duty: Modern Warfare
  4. Final Fantasy 7 Remake
  5. Star Wars Jedi: Fallen Order
  6. Grand Theft Auto 5
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Resident Evil 3
  9. Luigi’s Mansion 3
  10. Ring Fit Adventure

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.