FIFA 23 جام جهانی قطر آرژانتین
یحیی رحیمی

ناشر 23 FIFA آرژانتین را قهرمان جام جهانی قطر پیش‌بینی کرد

یحیی رحیمی 19 آبان 1401 بدون دیدگاه
619 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز به پیش‌ بینی دقیق جام جهانی قطر پرداخته است و جزئیات جالبی را آشکار کرده است. ناشر بازی FIFA 23 مدعی است که تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 خواهد شد و همچنین لیونل مسی نیز بهترین گلزن این رقابت‌ها خواهد بود. جام جهانی قطر با حضور تیم‌های ملی مختلف از روز 29 آبان آغاز به کار خواهد کرد و این رقابت‌ها به مدت چند هفته ادامه خواهند یافت.

شرکت EA با توجه به رتبه‌بندی تیم‌های ملی و با برگزاری مجازی جام جهانی قطر در بازی FIFA 23 به این نتیجه رسیده که تیم ملی آرژانتین به قهرمانی خواهد رسید. آرژانتین تنها یک‌بار و آن هم در سال 1986 قهرمان جام جهانی شده است. بسیاری از تحلیل‌گران، شانس این تیم برای قهرمانی را زیاد می‌دانند و الکترونیک آرتز هم با تحلیل و تکرار بازی‌ها به همین نتیجه رسیده است.

طبق پیش‌بینی EA، فینال جام جهانی قطر میان دو کشور آرژانتین و برزیل، رقیب دیرینه خواهد بود. آرژانتین با شکست فرانسه در نیمه‌نهایی به فینال خواهد رسید و در نهایت در یک بازی خفیف پیروز خواهد شد. به نظر می‌رسد که فینال رقابت‌های امسال چندان جذاب نخواهد بود، زیرا که EA نتیجه فینال را 1-0 به نفع آرژانتین پیش‌بینی کرده است.

ناشر بازی FIFA 23 مدعی است که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم پاری سن ژرمن، برنده توپ طلا رقابت‌های امسال با به ثمر رساندن هشت گل در هفت بازی خواهد بود. وی همچنین جایزه بهترین بازیکن جام جهانی را هم دریافت خواهد کرد. این پیش‌بینی‌ها بر اساس آمار و ارقام بازی فیفا انجام شده و فاکتورهای اساسی در نظر گرفته نشده است.

FIFA 23 جام جهانی قطر آرژانتین

حذف تیم ملی ایران از جام جهانی قطر

این اولین بار نیست که الکترونیک آرتز تصمیم به پیش‌بینی رقابت‌های ملی می‌گیرد. این ناشر آمریکایی سال 2018 پیش‌بینی کرد که فرانسه برنده جام جهانی خواهد بود و این پیش‌بینی در نهایت درست از آب درآمد. قضیه زمانی جالب می‌شود که بدانید، قهرمان جام جهانی 2014 هم آلمان پیش‌بینی شده بود و این پیش‌بینی هم درست از آب درآمد. قهرمانی اسپانیا در سال 2010 هم توسط این شرکت به‌درستی حدس زده شد و این باعث می‌شود تا نتوان به‌سادگی از پیش بینی جام جهانی 2022 رد شد.

پیش‌بینی انجام‌شده جزئیات جالبی را در بر دارد. تیم ملی انگلستان که حریف تیم ملی ایران است در دور یک شانزدهم در مقابل هلند حذف خواهد شد. آمریکا که دیگر رقیب ایران است به یک چهارم نهایی خواهد رسید و در نهایت یک صفر به فرانسه خواهد باخت. طبق پیش‌بینی انجام‌شده، تیم ملی ایران از گروه خود صعود نخواهد کرد و بله آمریکا و انگلستان از این گروه به دور بعد راه خواهند یافت. حالت جام جهانی FIFA 23 هفته‌‌ آینده فعال می‌شود و می‌توان پابه‌پای رقابت‌ها از هیجان و شور جام جهانی لذت برد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.