League-of-Legends-New-Logo
یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان روزانه بازی League of Legends به رقم 8 میلیون نفر رسید

یحیی رحیمی 27 شهریور 1398 بدون دیدگاه
678 بازدید

بازی League of Legends این ماه 10 ساله خواهد شد و با نزدیک شدن به روز تولد بازی، استودیو Riot Games برنامه های خود را برای آپدیت بازی اعلام کرده است و همچنین در کنار آن از تعداد بازیکنان آنلاین روزانه نیز پرده برداشته است که رقم فوق العاده ای را شاهد هستیم.

استودیو Riot Games در تاریخ 15 اکتبر یک استریم زنده خواهد داشت و همچنین یک سری رویدادهای جدید نیز در بازی شروع به کار خواهد کرد. یکی از این رویداد ها که همان روز 15 اکتبر در دسترس قرار خواهد گرفت و یک نسخه جدید از Riot Pls است. همچنین در این استریم زنده صحنه هایی به یاد ماندنی از بازی League of Legends را خواهیم دید و البته اطلاعاتی از آینده نیز دریافت خواهیم کرد اما مهم تر از همه آپدیت بزرگی است که در راه انتشار است.

Riot همچنین اعلام کرده است که تعداد بازیکنان روزانه و آنلاین بازی به 8 میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است که رقم فوق العاده زیادی است و موفقیت بزرگی برای استودیو محسوب می شود. با این حساب بازی League of Legends به بزرگ ترین بازی روی PC تبدیل می شود و فعلا هیچ بازی دیگری و حتی Fortnite نیز چنین تعداد بازیکنی روی PC ندارند. با وجود اینکه بازی 10 سال عمر دارد، هیچ نشانه ای از کاهش تعداد بازیکنان دیده نمی شود.

همچنین بنر جدید بازی نیز معرفی شده است که در بالا می توانید ببینید. لوگوی بازی مدرن تر شده است و ظاهر بهتری پیدا کرده است. به نظر ماه های آینده برای این بازی فوق العاده بزرگ و مهم باشند. نه تنها ده سالگی بازی را جشن خوهیم گرفت، بلکه مسابقات World 2019 نیز به زودی برگزار خواهد شد. اگر از طرفداران این بازی هستید، منتظر رویدادهای جذاب و هیجان انگیز پیش رو بمانید.نظر شما در مورد اتفاقات پیش رو چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.