Final Fantasy VII Remake
یحیی رحیمی

تریلر Final Fantasy 7 Remake نشان از عرضه بازی برای PC دارد

یحیی رحیمی 24 فروردین 1399 بدون دیدگاه
793 بازدید

بازی Final Fantasy 7 Remake برای پلتفرم PC معرفی نشده است و تنها یک سری شایعات در مورد عرضه بازی روی رایانه های شخصی وجود دارد. با این حال کمپانی Square Enix روی این شایعات نفت ریخته است و به نظر می رسد که در تریلر جدید بازی به وجود این نسخه اشاره می شود.

اخیرا تولیدکننده بازی Final Fantasy 7 Remake یک پیام ویدیویی برای طرفداران بازی ارسال کرده است. در این ویدیو بیشتر از تلاش تیم و اینکه بازیکنان چه انتظاری باید داشته باشند صحبت کرده است. این پیام کوتاه است و تماشای آن چندان اهمیتی ندارد اما یک بخش کوچک از آن اطلاعات مهمی را در دست ما می گذارد.

اوایل تریلر است که یک زیرنویس کوچک در پایین صفحه ظاهر می شود و عبارت « گیم پلی روی PC ضبط شده است» دیده می شود. با توجه به این باید گفت که نسخه PC بازی قطعا وجود دارد. مشخص نیست که این نسخه در دست توسعه قرار دارد یا اینکه آیا واقعا بازی روی رایانه های شخصی عرضه خواهد شد یا خیر اما Square Enix بدون شک برنامه هایی برای کشاندن شخصیت Cloud به پلتفرم جدید نیز دارد. اگر یادتان باشد این بازی به عنوان انحصاری زمانی کنسول پلی استیشن عنوان شد. به این معنی که می توان بازی را بعد از یک سال، روی پلتفرم دیگری نیز منتشر کرد. بنابراین از همان اول نیز بازی Final Fantasy 7 Remake کاملا انحصاری کنسول سونی نبود.

مانند همیشه این گفته را یک شایعه در نظر بگیرید و منتظر تایید رسمی و خبرهای بیشتری از سوی توسعه دهنده باشید. نسخه های دیگری از بازی روی پلتفرم PC در دسترس هستند و می توانید فعلا آن‌ها را امتحان کنید. بازی Final Fantasy 7 Remake هفته گذشته روی PS4 منتشر شد و توانست نظر منتقدان و طرفداران را به خود جلب کند. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع:PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.