assassin's creed 2
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت به دنبال مجانی کردن بازی Assassin’s Creed 2 است

یحیی رحیمی 24 فروردین 1399 بدون دیدگاه
937 بازدید

حالا که کل دنیا در خانه به سر می برند و دنبال راهی برای سرگرم کردن خود هستند، بازی های مجانی می تواند فرصت خوبی برای پر کردن این زمان خالی باشد. فروشگاه های مختلف چون استیم و Epic Games بازی های مجانی را در اختیار کاربران خود قرار داده اند و برای نمونه این هفته قادر به دریافت بازی Sherlock Holmes: Crimes & Punishment هستیم که تجربه ای فوق العاده را ارایه می کند.

به نظر می رسد که یوبی‌سافت نیز دلش به رحم آمده است و به دنبال مجانی کردن یک بازی قدیمی است. این موضوع توسط Daniel Ahmad روی توییتر بیان شده است و او مجانی شدن بازی Assassin’s Creed 2 را روی وب سایت آلمانی mydealz.de مشاهده کرده است و با توجه به آن، به زودی شاهد در دسترس قرار گرفتن بازی به صورت رایگان در اختیار همه خواهیم بود.

Assassin’s Creed 2 توسط Ubisoft تولید و در 17 نوامبر 2009 عرضه شد. بازی عالی و پرمحتوا که توانست کمپانی Ubisoft را بیش از بیش سربلند کند وتوانست یکی از پرفروش‌ترین نسخه‌ها در دنیا باشد. داستان این سری از بازی در ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می‌گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscany به وقوع می‌پیوندد. شخصیت اصلی این بازی این بار توسط Ezio Auditore da Firenze صورت می‌گیرد.

Ezio از اجداد دسموند است. دسموند کاراکتر اصلی نسخه قبل بود.Ezio از یک خانواده‌ای نجیب‌زاده متولدشده است، اما او به‌زودی درگیر جنگ می‌شود و دسیسه‌ای که بر علیه خانواده‌اش در حال شکل‌گیری است. و او درصدد انتقام‌گیری از مسببان این توطئه بر می‌آید. بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده‌ی Grimaldi قرار می‌گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به‌شدت موردحفاظت قرار می‌گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش‌ازحد دچار افول شود.

فعلا مشخص نیست این بازی چه زمانی به صورت مجانی منتشر می شود و باید منتظر خبرهای بیشتر بود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.