watch-dogs-2
یحیی رحیمی

شایعه: Watch Dogs 3 قبل از E3 معرفی خواهد شد؛ عرضه در ماه نوامبر

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,160 بازدید

هر چه به کنفرانس E3 نزدیک می شویم، خبرها و شایعات نیز بالاتر می گیرند. یکی از شرکت هایی که انتظار زیادی از آن می رود و به نظر کنفرانس بزرگی داشته باشد، یوبی‌سافت است. این کمپانی اخیرا خبر از عرضه سه بازی بزرگ تا سال 2020 داده است. بسیاری باور دارند که یکی از این بازی ها Watch Dogs 3 است.

مدت هاست که شایعات در مورد Watch Dogs 3 شنیده می شود و به نظر می رسد که این بازی در شهر لندن روایت شود و همچنین قبل از پایان سال جاری میلادی نیز عرضه شود. اخیرا یک افشاگری در مورد این بازی انجام گرفته است و تعداد اطلاعات به بیرون درز کرده اند. یکی از کاربران ردیت، در مورد زمان معرفی و عرضه بازی خبر داده است و البته نمی توان حرف های او را زیاد هم جدی گرفت.

او گفته است که شهر اصلی بازی قرار است لندن باشد اما لندن امروزی را شاهد نیستم و به جای آن یک شهر آینده نگرانه و ابرشهر در انتظار ماست. بازیکنان نیز قرار است کنترل شخصیتی انگلیسی-آسیایی به نام سارا را در دست داشته باشند. بله به نظر می رسد که شخصیت اصلی بازی زن است و این تغییر فوق العاده زیادی است. سارا برای یک سازمان ضدتروریستی کار می کند و در حملات سایبری بسیار خبره است.

او مشغول به پیدا کردن افراد حمله گر می شود و بالاخره آن‌ها را پیدا می کند و فعالیتشان را متوقف می کند.Watch Dogs 3 به بازیکنان اجازه نمی دهد که از تفنگ یا چاقو یا سلاح های مرگ آور استفاده کند و به جای آن گزینه هایی بی خطرتر در دسترس شما قرار خواهد گرفت. قرار است پارکور نیز به این نسخه از Watch Dogs برگردد و سارا به فعالیت هایی مانند اسکیت سواری و کشیدن گرافیتی خواهد پرداخت.

از دیگر فعالیت های جانبی می توان به پیدا کردن قاچاقچیان مواد مخدر و تحویل آن‌ها به دست قانون گفت. گفته می شود که Watch Dogs 3 چند هفته قبل از E3 2019 معرفی خواهد شد و همچنین در ماه نوامبر امسال نیز عرضه خواهد شد. یک بار دیگر با توجه به منبع این شایعه، فرض را بر غلط بودن آن بگیرید و همه چیز را در وهله اول درست نگیرید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.